d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > << Vilka Trådar Gillar Du Bäst >>
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 11 2011 06:34am
Quote (Makta @ 11 Oct 2011 07:12)
Av dessa? Mina ofc! Har dock inte röstat :angry:


Lol! Haha.


Quote (orvar174 @ 11 Oct 2011 07:19)
Litttle_Sister POLLS! (känner mig så flickaktig idag lole hehe) 

33.33%  (1 Votes)

B)


epic :D


Quote (KoS-Scorpion @ 11 Oct 2011 07:24)
gym tråden :P


Räknade inte med officiella! :)

Utan engångs topics som skapas rätt ofta.



Quote (Mikob @ 11 Oct 2011 08:10)
Du glömde ju massor, tex "Trådarna där Hesten skriver om sitt hektiska sexliv.


Det är inte lika ofta som dem som är nämnda + han postar ju oftast i svenska chatten.


Quote (Svartermetalisk @ 11 Oct 2011 10:34)
little sister polls

garvar alltid


LolE!


Quote (Fil @ 11 Oct 2011 11:53)
Eller på den tiden jag skrev syckel-dagbok!!


Det var rätt win! :P


Quote (Ekaan @ 11 Oct 2011 11:54)
iso rage topics


:huh: ?

Not by me anyway.


Quote (Teposen @ 11 Oct 2011 12:03)
Hästens sexliv, samt Yllets kärleksliv
Filmtråden, natthumor och anand som blir selfowned.


Inte officiella trådar eller trådar som är sällan.

Obv is obv!!!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 11 2011 09:06am
var är anand1337's trådar :O ?
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Oct 11 2011 09:08am
makta 4 prez
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 11 2011 09:10am
Quote (Intenso8 @ 11 Oct 2011 17:06)
var är anand1337's trådar :O ?


han gör väl inte så många trådar?

Speciellt inte nu för tiden.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 11 2011 04:48pm
Quote (olle_korven @ 11 Oct 2011 16:08)
makta 4 prez


This! Btw någon får posta hur det står.. Fortf inte röstat :angry:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 11 2011 05:20pm
God Natt Trådar (Typ slut med dessa dock efter swe chatten kom igen)

0.00% (0 Votes)
God Morgon Trådar (Typ slut med dessa dock efter swe chatten kom igen)

0.00% (0 Votes)
Imorgon är det Fredag Trådar

16.67% (2 Votes)
Idag är det Fredag/Nu är det Helg Trådar

25.00% (3 Votes)
Åh nej dagen efter/Bakfylle Trådar

25.00% (3 Votes)
Grattis Trådar

0.00% (0 Votes)
Sälja/Köpa/Hjälp med Dator Trådar

0.00% (0 Votes)
Vilken mobil ska jag köpa/är bäst Trådar (PS Ajfån e kasst 3hehe3h3h)

8.33% (1 Votes)
Makta Trådar

8.33% (1 Votes)
Litttle_Sister POLLS! (känner mig så flickaktig idag lole hehe)

16.67% (2 Votes)
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 11 2011 05:58pm
nUlLD
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 11 2011 06:19pm
Quote (Dreamfuel @ 12 Oct 2011 00:58)
nUlLD


Fick dich!
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 11 2011 08:28pm
Quote (Makta @ 12 Oct 2011 02:19)
Fick dich!


Fanns ingen "Makta, die swesub führer". Så då var det inte värt att rösta.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 11 2011 10:20pm
Skiter i topic bara en bra poll är med
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll