Quote (Simon @ 9 Oct 2011 17:31)
ingen idé att rösta i din idiotiska poll. den är inte rolig heller om du tror det

Den är inte till för att vara rolig, och den är inte idiotisk heller.
Själva idén med topicen var väldigt rolig, samt umades post!

Quote (SCXiao @ 9 Oct 2011 17:33)
Vinter 'cuz kyla, mörker, mys, kasta snöbollar på bilar, nyårsafton, jag fes nyss
lol, bilar utan kork kanske? Eller med öppen ruta menar jag xDwin