d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > ~~ Vilken årstid Gillar Du Bäst ~~ > Yeahh!!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 9 2011 09:44am
VINTER OFC
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 9 2011 09:46am
Quote (Simon @ 9 Oct 2011 17:31)
ingen idé att rösta i din idiotiska poll. den är inte rolig heller om du tror det :)


Den är inte till för att vara rolig, och den är inte idiotisk heller.

Själva idén med topicen var väldigt rolig, samt umades post! :D

Quote (SCXiao @ 9 Oct 2011 17:33)
Vinter 'cuz kyla, mörker, mys, kasta snöbollar på bilar, nyårsafton, jag fes nyss


lol, bilar utan kork kanske? Eller med öppen ruta menar jag xD

win
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 9 2011 10:03am
Quote (umade @ 9 Oct 2011 16:26)
Den årstid då du inte postar.


Lol
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 9 2011 02:57pm
Quote (umade @ 9 Oct 2011 16:26)
Den årstid då du inte postar.


Lol
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 03:04pm
Quote (Ekaan @ 9 Oct 2011 22:57)
Lol


Lol

Hur lyckas du dubbelposta med 5 timmar mellan postsen?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 9 2011 03:05pm
Quote (Dreamfuel @ 9 Oct 2011 22:04)
Lol

Hur lyckas du dubbelposta med 5 timmar mellan postsen?


Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 10 2011 06:27am
Sommar cuz sol osv

Vinter cuz snö = skoter = jävla massa
Member
Posts: 520
Joined: Jul 5 2007
Gold: 5,780.00
Oct 10 2011 06:38am
Höst pga mörkt.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 07:23am
Vinter pga snö :D
Retired Moderator
Posts: 19,061
Joined: Apr 30 2004
Gold: 148.30
Trader: Trusted
Oct 10 2011 08:05am
[x] Vår pga inte för varmt eller för kallt

Skönt att kunna ha på sig lite varierad klädsel
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll