Quote (umade @ Oct 8 2011 04:54pm)
Min memebild


Fin den

Quote (Marcusd0 @ Oct 8 2011 04:56pm)
Deltar gärna lite som förra året.
I brs är du välkommen, "first night rush" är som sagt jäääävligt överfullt

Quote (R4mses @ Oct 8 2011 05:28pm)
brukar dom inte säga till om det kommer en ny patch`?
Bashiok i Bold;
Quote
Q u o t e:
Sweet. Is this late reset related to D3 at all?
Nope. We just weren't ready yet. 
Quote
Q u o t e:
Can you give us any hints as to the nature of the things you were "checking"?
I can say the extra time was taken in the best interest of our loyal Diablo II players.
Quote (ChingeR @ Oct 8 2011 05:33pm)
JOBBIGT NÄR CHING THE KING KOMMER OCH SNACKAR OM DET ULTIMATA
TEAM REBAR
Ja nu blev det ju lite jobbigt

Quote (Dreamfuel @ Oct 8 2011 05:44pm)
Lol min meme stämmer så jävla perfekt

Sad surpotta

Quote (Yllegarnet @ Oct 8 2011 05:55pm)
Jag tror jag vill vara med

Vi får se vad det finns plats för

Quote (eviilution @ Oct 8 2011 05:57pm)
dis sounds rli gej if i can say so........
Du är söt ändå