d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev123454Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 8 2011 11:01am
dreamfuels meme <3
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 8 2011 11:06am
Quote (umade @ 8 Oct 2011 18:46)
Jag som gjorde den :D


Quote (R4mses @ 8 Oct 2011 19:01)
dreamfuels meme <3


<3
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 8 2011 11:41am
Quote (umade @ Oct 8 2011 04:54pm)
Min memebild <3

B)


Fin den ^_^

Quote (Marcusd0 @ Oct 8 2011 04:56pm)
Deltar gärna lite som förra året.


I brs är du välkommen, "first night rush" är som sagt jäääävligt överfullt :P

Quote (R4mses @ Oct 8 2011 05:28pm)
brukar dom inte säga till om det kommer en ny patch`?


Bashiok i Bold;

Quote
  Q u o t e:
    Sweet. Is this late reset related to D3 at all?



Nope. We just weren't ready yet. :)


Quote
    Q u o t e:
    Can you give us any hints as to the nature of the things you were "checking"?



I can say the extra time was taken in the best interest of our loyal Diablo II players. :)


Quote (ChingeR @ Oct 8 2011 05:33pm)
JOBBIGT NÄR CHING THE KING KOMMER OCH SNACKAR OM DET ULTIMATA

TEAM REBAR


Ja nu blev det ju lite jobbigt :(

Quote (Dreamfuel @ Oct 8 2011 05:44pm)
Lol min meme stämmer så jävla perfekt :P


Sad surpotta :(

Quote (Yllegarnet @ Oct 8 2011 05:55pm)
Jag tror jag vill vara med :blush:


Vi får se vad det finns plats för :P

Quote (eviilution @ Oct 8 2011 05:57pm)
dis sounds rli gej if i can say so........


Du är söt ändå
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 8 2011 11:56am
#1 99?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 8 2011 12:00pm
Quote (Dreamfuel @ Oct 8 2011 06:56pm)
#1 99?


Får se hur långt jag pallar :O
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 8 2011 12:06pm
Quote (PhearCIII @ 8 Oct 2011 20:00)
Får se hur långt jag pallar :O


sista reset ju, då får du väl för fan offra dig? :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 8 2011 12:22pm
Quote (PhearCIII @ 8 Oct 2011 17:41)




Du är söt ändå


tyvm.

spelar tyvärr ej d2 längre, Men låt Marcus vara med er och spela så är jag nöjd.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 8 2011 12:30pm
blir ju bara så oseriöst med folk som har plugg, tenta, flickvänn osv !
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 8 2011 12:38pm
Quote (Hellgren @ Oct 8 2011 07:06pm)
sista reset ju, då får du väl för fan offra dig? :)


Du har fan en poäng :thumbsup:

Quote (eviilution @ Oct 8 2011 07:22pm)
tyvm.

spelar tyvärr ej d2 längre, Men låt Marcus vara med er och spela så är jag nöjd.


Låter "medlemmar" gå före när det gäller första timmarna, men sen så är han väldigt välkommen ^_^

Quote (Goss3N @ Oct 8 2011 07:30pm)
blir ju bara så oseriöst med folk som har plugg, tenta, flickvänn osv !


Äh de funkar ändå :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 8 2011 12:39pm
Tror ni är för hardcore för moi men lär joina era baalruns sen för att lvla om det inte finns något annat =)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123454Next
Add Reply New Topic New Poll