d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Best Of Slashasen > Topic Of Doom!
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,203.17
Aug 16 2011 08:37am
Quote (c00kie_m0nster @ 16 Aug 2011 16:35)
http://www.barcelonareporter.com/img_uploads/Cyber_bullying_2010.png

Låt han vara ffs..

Gå på Trophy som sagt han har ändå valt det


Han vet att vi älskar honom innerst inne :hug:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Aug 16 2011 08:38am
Quote (SCXiao @ 16 Aug 2011 16:37)
Han vet att vi älskar honom innerst inne :hug:


Därför han är här så mycket nuförtiden?
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Aug 16 2011 08:41am
skulle kunnda dra upp lite länkar på när jag och lindell fick hela forumet emot honom ^
och när ALLA verkligen gav sig och tyckte så synd om honom, 1vecka senare hatade alla honom igen ^^
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Aug 16 2011 09:09am
Quote (RistVaLL @ 16 Aug 2011 16:41)
skulle kunnda dra upp lite länkar på när jag och lindell fick hela forumet emot honom ^
och när ALLA verkligen gav sig och tyckte så synd om honom, 1vecka senare hatade alla honom igen ^^


hata och hata ;P
vi skrattar åt honom, hatar inte honom
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 16 2011 09:22am
Quote (Tixon @ 16 Aug 2011 17:09)
hata och hata ;P
vi skrattar åt honom, hatar inte honom


Detta, han är rolig, aldrig hatat slahasen, tvärtom.

Heartless10 med fler däremot har varit hat-objekt i swe subs historia.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 16 2011 09:28am
jag tror faktiskt att han gillar uppmärksamheten. topicen är inte för att vara elak mot honom utan att posta de allra bästa citaten. jag lackar inte för att spaz har citatet på mig i sin profil lol
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Aug 16 2011 10:47am


This post was edited by xpd-trader on Aug 16 2011 10:48am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 16 2011 10:56am
Quote (dej @ 16 Aug 2011 17:28)
jag tror faktiskt att han gillar uppmärksamheten. topicen är inte för att vara elak mot honom utan att posta de allra bästa citaten. jag lackar inte för att spaz har citatet på mig i sin profil lol


Lite elakt är det ju eller ja ganska mycket om han nu har dyslexi.

This post was edited by K1NGEN on Aug 16 2011 10:56am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Aug 16 2011 10:57am
Quote (K1NGEN @ 16 Aug 2011 18:56)
Lite elakt är det ju eller ja ganska mycket om han nu har dyslexi.



Tror han har någon läs/skrivsvårighet och det är rent ut sagt skitaktigt gjort som dom håller på...
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 16 2011 10:59am
Quote (K1NGEN @ Aug 16 2011 05:56pm)
Lite elakt är det ju eller ja ganska mycket om han nu har dyslexi.


jag visste faktiskt inte om det tbh

känner en del som har det och de stavar visserligen kasst men deras meningsuppbyggnader etc är bra.

vet inte vad slashasen har för fel men om han säger till att han tar illa upp @denna topic så requester jag en lock av den
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll