Quote (SpAz. @ 31 Jul 2011 18:37)
så står det på första sidan, men på andra sidan står det såhär:
110714 - 110831 , vilket faktiskt är mer än en månad. det är så länge jag haft telefonen.
Så det verkar vara därför... Men fortfarande så ska jag inte betala för telia navigator och spotify premium...?!
jo de jag misstänkte att de var för ca ~2månader

jag gillar inte telia. jag hade ett abonnemang hos dom som skulle räcka i 18månader. De var lagomt tills jag stack till Norge och jag glömde därefter bor abonnemanget och tänkte inte mer på det.
fortsatte att betala för ett abonnemang i ca 2 år som jag aldrig använde xD fick aldrig något brev/mail av telia att mitt abonnemang upphört och fråga om jag ville förlänge det eller så.
Quote (SpAz. @ 31 Jul 2011 18:55)
allt verkar vara som det ska med månadsavgifterna, men det knepiga nu är ju såklart spotify och telia navigator. Läste på telias forum någon som haft liknande problem som jag och där svarade en moderator att om det inte finns någon post i fakturan som säger minus samma antal som det som det skulle kostat utan kampanjen kan det vara som så att kampanjen INTE blivit aktiverad på rätt sätt. Det bör nog gå att åtgärda om jag ringer dom...
Fett skoj att de ger mig telia navigator som jag inte kunde bry mig mindre om, för att sedan börja ta betalt av mig för den

faktura-avgift på 19kr e ju inte jätteskojigt heller. 19 x 24 = 456kr, en kostnad jag hellre avstår.
faktura-avgift, du menar avi-avgiften ? nä den är ju lite seg att måsta punga ut för.
hoppas de löser sig med navigator och spotify. Farsan har samma problem med telia navigator att de ska va gratis ändå tar de betalt för det.