kolla på s/a's så ser ni att jag e reportad där. Tänkte ju vara lite smart sådär efter att Skydriver sålde en unperm 20/5@ sc till mig så jag rescammade han typ. Skulle ju endå inte få tbka de 100fg jag hade skickat till honom så jag bestämde mig för att köpa hans pelt + ele sk 45L vs 600fg ist för 700 som han sa att det skulle kosta. Jag köpte först skillen vs 200fg sedan trada han över pelten och jag skickade 200fg för den. Han sa att han skulle ha 300fg som vi hade kommit överens om men jag ville inte ens ha pelten så jag sa åt han att han fick tbka pelten om han skickade tbka de 200fg + 100fg för unperm sc. Han skickade tbka 200fg och sa att det räckte så, men jag gav inte tillbaka pelten. Hade ju tänkt göra en sa eftersom jag hade(har) screenshots från traden då jag köpte denna ''perm'' 20/5. Men såklart så lyckades han göra en sa om mig innan och jag orkade inte med utan skrev i topicen att de gärna fick locka mig eftersom jag inte tänkte ge tbka pelten. Och nu har han inte varit online på 2-3 dagar
Inb4 cool story bro.