d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Why So Closed?
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 15 2011 08:13am
Quote (vandalen @ 15 Jun 2011 16:06)
Jag vill vara med, vart är kön?

skapa en egen kö?

Member
Gold: 3.90
Jun 15 2011 08:23am
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 06:59)
jag gjorde annat igår kväll så jag missade lite också, men idag är en ny dag och jag tror makta kommer att anta utmaningen

precis som hans idol rommel (som ju dock senare begick självmord LOL)

jag gillar inte nynazister och jag talar gärna om det

e: kolla denna post:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=30048548&f=276

det är ju otroligt att älska en tysk sålunda som makata gör, och märk väl att makata aldrig ens varit i tyskland

:rofl:

Rommel var en yrkesmilitär och hade inte några nazistiska upplägg. Han var också en av de som var med i kuppen för att döda Hitler. Men du är ju obildat så sånt vet ju inte du :rolleyes:

Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 06:45)
jag skulle fortsätta att skriva på de posts som var så roliga igår kväll, men alla har blivit closed :(

jag tyckte det var riktigt roligt igår och jag kunde se hur [B]maktas underläpp började darra betänkligt
, när han blev krossad av den intellektuellt överlägsna xpd[/B]

vem är det som kallar hit modsen, när vi har som roligast?

är det scxiao som inte får tillräcklig uppmärksamhet eller är det makta som med gråten i halsen reportar?

just askin'

P.S. Makta, du kan hämta hela byn till din hjälp, men när dammet lagt sig, står du där med dina flip flops och byxorna nere D.S.

:cheers:

e: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=55594032&f=79&o=50

utmärkt exempel på hur makta kommer in i det som läkarna kallar autoafasi när han blir pwnt

Dagens skämt. När man påpeka hur dum du var så kom du fram med "kan du sluta härma och för en gångs skull komma med något eget? nej just det, det skulle kräva en kreativitet som du ej besitter" och sen lämnade du med svansen mellan benen.
Tror nog det var du som gick iväg och grina en skvätt till din mor om hur dum stora stygga Makta var.
Member
Gold: 259.62
Jun 15 2011 08:25am
GAME ON POKEMON
Member
Gold: 4.50
Warn: 40%
Jun 15 2011 08:26am
Quote (Goss3N @ Jun 15 2011 02:25pm)
GAME ON POKEMON

ÄCKELPOKEMON -.-
Member
Jun 15 2011 08:35am
Quote (Makta @ 15 Jun 2011 16:23)
Rommel var en yrkesmilitär och hade inte några nazistiska upplägg. Han var också en av de som var med i kuppen för att döda Hitler. Men du är ju obildat så sånt vet ju inte du :rolleyes:

Dagens skämt. När man påpeka hur dum du var så kom du fram med "kan du sluta härma och för en gångs skull komma med något eget? nej just det, det skulle kräva en kreativitet som du ej besitter" och sen lämnade du med svansen mellan benen.
Tror nog det var du som gick iväg och grina en skvätt till din mor om hur dum stora stygga Makta var.

jag pwnade dig så det stänkte om det, men jag har respekt för dig och tror på dina ord om att det inte var du som reportade dessa härliga events, som bereder oss så mycken glädje

ja, jag loggar ut från jsp, då jag har ett liv utanför datorn

men du har aldrig pwnat xpd, utom i dina drömmar

dina drömmar om rommel är lika patetiska - han var inte den största härföraren i historien - omg han förlorade ju i afrika och fick dra med svansen mellan benen

ungefär som du
Member
Jun 15 2011 09:01am
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 15:35)
jag pwnade dig så det stänkte om det, men jag har respekt för dig och tror på dina ord om att det inte var du som reportade dessa härliga events, som bereder oss så mycken glädje

ja, jag loggar ut från jsp, då jag har ett liv utanför datorn

men du har aldrig pwnat xpd, utom i dina drömmar

dina drömmar om rommel är lika patetiska - han var inte den största härföraren i historien - omg han förlorade ju i afrika och fick dra med svansen mellan benen

ungefär som du

Du har ett liv utanför datorn säger du. Du var online i morse när jag drog ut och du var då fan inne när man kom tillbaka. Dra inte igång med "jag har ett liv" när du drog iväg för att grina en sväng. Och med tanken på att de blev låsta strax efter du försvann så är väll sannolikheten att det var du som reporta?
Och som sagt innan. Dina "pwns" är att kalla folk idioter/nazister när du själv beter dig som den största i bägge fallen.
Och sist men inte minst. Rommel var utan luftvärn/förnödenheter och lyckades ändå dra sig igenom hela det allierades försvar om och om igen. Men då du inte kan mer historia än din goldlog så är man inte förvånad av att du som vanligt inte har en susning.
Member
Jun 15 2011 09:03am
Quote (Makta @ 15 Jun 2011 17:01)
Du har ett liv utanför datorn säger du. Du var online i morse när jag drog ut och du var då fan inne när man kom tillbaka. Dra inte igång med "jag har ett liv" när du drog iväg för att grina en sväng. Och med tanken på att de blev låsta strax efter du försvann så är väll sannolikheten att det var du som reporta?
Och som sagt innan. Dina "pwns" är att kalla folk idioter/nazister när du själv beter dig som den största i bägge fallen.
Och sist men inte minst. Rommel var utan luftvärn/förnödenheter och lyckades ändå dra sig igenom hela det allierades försvar om och om igen. Men då du inte kan mer historia än din goldlog så är man inte förvånad av att du som vanligt inte har en susning.

fina rosa flip flops till din sommamundering

resten av din obegripliga rappakalja orkar jag inte läsa, men jag utgår ifrån att du menar att rommel inte förlorade ?

läs en gång till om honom

han blev så jävla pwned i afrika, precis som du blir här

TROLOLOLOLOLLLLLLLLLLL!
Member
Jun 15 2011 09:05am
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 16:03)
http://img7.imageshack.us/img7/1769/7890557661754havaianas0.jpg

fina rosa flip flops till din sommamundering

resten av din obegripliga rappakalja orkar jag inte läsa, men jag utgår ifrån att du menar att rommel inte förlorade ?

läs en gång till om honom

han blev så jävla pwned i afrika, precis som du blir här

TROLOLOLOLOLLLLLLLLLLL!

I brist på något vettigt att säga så drar Xpd åter igen "orkar inte läsa för jag blir butthurt" taktiken. Fy fan så värdelös du är :P
Member
Jun 15 2011 09:09am
Quote (Makta @ 15 Jun 2011 17:05)
I brist på något vettigt att säga så drar Xpd åter igen "orkar inte läsa för jag blir butthurt" taktiken. Fy fan så värdelös du är :P

tror du att jag reportar mina egna posts?

TROLOLOLOLL

och vann rommel kriget eller inte?

MUAHAHAHAAAAAAAA
Member
Jun 15 2011 09:10am
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 16:09)
tror du att jag reportar mina egna posts?

TROLOLOLOLL

och vann rommel kriget eller inte?

MUAHAHAHAAAAAAAA

Någon börjar bli desperat. Och ja du skulle säker reporta dig själv bara för att få ett slut på lidandet.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll