Quote (Litttle_Brother @ 2 May 2011 20:41)
Såååå tidskrävande om man ska vara bra/hänga med/vara i en guild, +´att det kostar pengar, dock är det den mindre avgörande anledning till att jag spelar det, om spelet är väldigt bra får det kosta lite i månaden, men föredrar engångskostnad av spelet :>
Lirar typ 4 timmar per dag när jag var aktiv och har varit med på allt endgame tills slutet av förra expansionen. Numera loggar jag in max 2 timmar och har ändå kommit en bra bit på vägen. Dock är Cata den sämsta expansionen hittills. Finns inte mycket jag gillar med den :/