d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev123426Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 2 2011 05:02pm
Quote (Mulvin @ 3 May 2011 00:52)
ge mig lite gold så kanske vi kan prata om saken :P


har inge gold :(
annars hade jag köpt din kärlek.
Member
Posts: 3,650
Joined: Nov 11 2005
Gold: 0.00
May 2 2011 05:08pm
Quote (Simon @ 3 May 2011 00:02)
har inge gold :(
annars hade jag köpt din kärlek.


gogo get some :D
Men det lär kosta, så får du betala transfer för mig också... annars kan jag ju inte sno ditt gold.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 2 2011 05:17pm
Quote (Mulvin @ 3 May 2011 01:08)
gogo get some :D
Men det lär kosta, så får du betala transfer för mig också... annars kan jag ju inte sno ditt gold.


du kan få välja
wowguld eller romantisk middag för två, på statoil (de har sjukt goda kycklingburgare).
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 2 2011 05:23pm
Quote (Litttle_Brother @ 2 May 2011 20:41)
Såååå tidskrävande om man ska vara bra/hänga med/vara i en guild, +´att det kostar pengar, dock är det den mindre avgörande anledning till att jag spelar det, om spelet är väldigt bra får det kosta lite i månaden, men föredrar engångskostnad av spelet :>


Lirar typ 4 timmar per dag när jag var aktiv och har varit med på allt endgame tills slutet av förra expansionen. Numera loggar jag in max 2 timmar och har ändå kommit en bra bit på vägen. Dock är Cata den sämsta expansionen hittills. Finns inte mycket jag gillar med den :/
Member
Posts: 3,650
Joined: Nov 11 2005
Gold: 0.00
May 2 2011 05:29pm
Quote (Simon @ 3 May 2011 00:17)
du kan få välja
wowguld eller romantisk middag för två, på statoil (de har sjukt goda kycklingburgare).


gold, helt klart.
Member
Posts: 1,147
Joined: Jan 15 2011
Gold: 80.00
May 2 2011 06:45pm
Ingen speltid men har 3 stycken level 80s, ett par vänner tjatar på mig att jag ska börja
men vet inte om det är värt att slänga ut pengar på ett gamecard och cataclysm
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
May 2 2011 10:37pm
gc har gått ut.

spelade mycket ett tag drog 85 men sen tröttnade jag ganska fort ;D så tråkigt att skaffa gear ;P + att det tar fett lång tid
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 3 2011 04:04am
Quote (Simon @ 2 May 2011 23:16)
jag snittar nog inte ens en halvtimma om dagen, men spelar det gör jag. lallar mest runt
http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/ez/advanced

din länk funkade inte, spelar du också ally?


hoppas den här länken funkar :blink:

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/gl%C3%B3ry/simple

Jo jag lirar ally på sylvanas xd
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
May 3 2011 06:35am
Wow var kul i classic end of story!

This post was edited by FreakYzX on May 3 2011 06:36am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 3 2011 06:39am
Quote (FreakYzX @ 3 May 2011 13:35)
Wow var kul i classic end of story!


Du var aldrig kul :wallbash:
Go Back To Svenska Topic List
Prev123426Next
Add Reply New Topic New Poll