d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev123426Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Mar 13 2011 01:15pm
8 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): fotosyntEz, Vexen1337, AsDrake, TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL, Yllegarnet, PhearCIII, tOFFELiKastrullen, Goss3N
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:15pm
Quote (Goss3N @ Mar 13 2011 09:15pm)
Guild: soul

nån som ser sambandet?


nepp ?
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 01:15pm
Man kan inte donera bort stjärnor.

Du kan få stjärnor genom att donera till sidan, antingen fg genom Donate for me eller genom att köpa forum gold för $.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:15pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 08:15pm)
Man kan inte donera bort stjärnor.

Du kan få stjärnor genom att donera till sidan, antingen fg genom Donate for me eller genom att köpa forum gold för $.


Joho, jag fick mina av Paul
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:16pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 07:15pm)
Man kan inte donera bort stjärnor.

Du kan få stjärnor genom att donera till sidan, antingen fg genom Donate for me eller genom att köpa forum gold för $.


De kan man visst, sluta trolla zippy..
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:17pm
Quote (ZippYz @ 13 Mar 2011 20:15)
Man kan inte donera bort stjärnor.

Du kan få stjärnor genom att donera till sidan, antingen fg genom Donate for meeller genom att köpa forum gold för $.


klart man kan, var snäll och ge killen lite stars nu
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 01:17pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 08:15pm)
Joho, jag fick mina av Paul


Men han donerade dem inte till dig, det var en deal breeee -_-
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:18pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 07:15pm)
Joho, jag fick mina av Paul


Du har 3 stjärnor, ge killen en av dom nu... va inte snål :/
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:18pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 08:17pm)
klart man kan, var snäll och ge killen lite stars nu


Han vill ha lite blåskatarr

Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 08:18pm)
Du har 3 stjärnor, ge killen en av dom nu... va inte snål :/


Men jag kan inte vara en bror varje dag, du fick ju fan en igår

This post was edited by PhearCIII on Mar 13 2011 01:19pm
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:19pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:18pm)
Du har 3 stjärnor, ge killen en av dom nu... va inte snål :/


Komigen nu :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123426Next
Add Reply New Topic New Poll