Quote (BraSma @ Feb 27 2011 01:34pm)
försökte av nån anledning sno en kudde en gång på väg ut från en krog. blev ju såklart ertappad av vakterna o blev utskälld av dem och några andra typer i typ 10 min ;D
det var lite pinsamt i efterhand ^__^
inte det mest pinsamma tho, kan jag inte komma på för tillfället
Quote (erikerik @ Feb 27 2011 01:13pm)
Var på ett internetkafe med en polare för ett par år sen. Kafet var inte särskilt stort, och alla datorer var samlade i ett och samma rum, så alla hade koll på vilka som var där. Denna gången vi var där var det inte särskilt mycket folk, men just precis bakom oss, i mellanraden rygg mot rygg, satt en person.
Jag och min vän möttes i cs och körde på som vanligt, tills han fick nog av att dö och plötsligt inföll sig i att utropa "NEGERBALLE!!!!!". Nästan direkt efteråt kom både han och jag på att personen som satt bakom faktiskt var färgad.. och stor. Så börjar min kompis sjunga lite lågt "balle balle balle balle.." .. ett dåligt försök att kanske få sitt yttrande att verka mer koncentrerat på det andra ordet. Jag och min kompis ser på varandra kort, och vänder oss samtidigt vidare helt runt för att se om personen bakom oss lagt märke till oss. Japp, han hade vänt sig om och stirrade rakt på oss...
hehehe