d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev123436Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 19 2011 12:50pm
Detta hände ju i början av min pokerkarriär då jag satt på lan och va tvungen att va värst och spela högst.



Ligger minus flera k$ på AA som jag sett flop med så därför spelar jag endast omaha när jag kör cashgame. Holdem blir ju på turneringar iaf där prispotterna inte blir så höga i omaha.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jan 19 2011 12:55pm
Quote (iMaz @ Jan 19 2011 07:50pm)
Detta hände ju i början av min pokerkarriär då jag satt på lan och va tvungen att va värst och spela högst.

http://i28.tinypic.com/jr4qhi.jpg

Ligger minus flera k$ på AA som jag sett flop med så därför spelar jag endast omaha när jag kör cashgame. Holdem blir ju på turneringar iaf där prispotterna inte blir så höga i omaha.


Förlorade du över 7000 sek på den där handen?
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 19 2011 01:11pm
Quote (ZippYz @ 19 Jan 2011 13:55)
Förlorade du över 7000 sek på den där handen?


joo, dollarn låg på 8kr så va 8 då :)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jan 19 2011 01:15pm
Quote (iMaz @ Jan 19 2011 08:11pm)
joo, dollarn låg på 8kr så va 8 då :)


Jasså, då spelar du ju på rätt höga nivåer :)
Surt att du förlorade den där handen, hade dock blivit ännu med mad om kungen kom på rivern.
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 19 2011 01:20pm
Quote (ZippYz @ 19 Jan 2011 14:15)
Jasså, då spelar du ju på rätt höga nivåer :)
Surt att du förlorade den där handen, hade dock blivit ännu med mad om kungen kom på rivern.


mja.. spelar mest på PLO200 sen har man ju vart uppe å spelat PLO1k och sen spelade jag en hand mot isildur1 på PLO5k :D
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jan 19 2011 01:24pm
Quote (iMaz @ Jan 19 2011 08:20pm)
mja.. spelar mest på PLO200 sen har man ju vart uppe å spelat PLO1k och sen spelade jag en hand mot isildur1 på PLO5k :D


Ojdå, det var lite högre ;)
Isildur1 vet jag inte riktigt vem det är, tell me.
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 19 2011 01:27pm
Quote (ZippYz @ 19 Jan 2011 14:24)
Ojdå, det var lite högre ;)
Isildur1 vet jag inte riktigt vem det är, tell me.


bleeeh. lol :P try google, orkar inte förklara
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 19 2011 01:36pm
Quote (iMaz @ Jan 19 2011 08:27pm)
bleeeh. lol :P try google, orkar inte förklara


Han var väll den sjukt kända online liraren som bara någon vecka sen avslöjade sin identidet?

This post was edited by Mikob on Jan 19 2011 01:36pm
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jan 19 2011 01:37pm
Quote (iMaz @ Jan 19 2011 08:27pm)
bleeeh. lol :P try google, orkar inte förklara


Kollade upp det nu, har aldrig hört talats om honom, men han har visst slagit igenom på en relativt kort period ^^
Antar att det inte gick så bra när du spelade mot honom? ;)
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 19 2011 01:38pm
Quote (iMaz @ 19 Jan 2011 20:27)
bleeeh. lol :P try google, orkar inte förklara


men han sitter väll inte på pokerstars? lr gör han de? har för mig att han satt på fulltilt ;P
du får spela upp dig lite och gibba med gus och durrr :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123436Next
Add Reply New Topic New Poll