d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Trophy
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2010 02:04pm
lol, hur vet du att det är trophy?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Sep 22 2010 02:05pm
Quote (Mikob @ Sep 22 2010 07:58pm)
Han har många multis.

F89, barbbvb, kittenmittos, blabla (som jag förstått det? xD) lr har jag det helt bakom bakfoten?

Undrar dock hur F89 har ett bugbelt named Trophy dock :/


du har fått det rejält om bakfoten
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 22 2010 02:05pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 09:55pm)
Ni bad om en uppdatering, here goes;


För ca 3 veckor sen när jag var hemma hos min polare så ringde telefonen på "dolt nummer".
Det var någon med liiiiite brytning, men flytande Svenska och lite norrländsk dialekt, eftersom att jag känner några där uppe som har mitt nummer så inleder jag med
"Vafan vill du?"
-Jag heter Caesar och jag ringer från Umeå-polisen
"Dra åt helvete"
Lägger på och det ringer igen
Då börjar han istället låta seriös och jag inser att han faktiskt är från polisen

Han frågar om han kan få min mammas nummer och ringa och höra med henne så att det är OK att jag blir förhörd utav honom, det var det
Så pratade med han i ca 50 minuter och gav all info jag hade och så, så dom försöker väl gå vidare med fallet (?)

Iaf så var det jävligt pinsamt med tanke på inledningen av samtalet  :mellow:


/e; Ja, kort och dåligt förklarat, vill ni veta mer så får ni fråga :)


Vem får skiten?

Han för att han har använt folk som falsk identitet eller vad fan det blir

Eller du för att du har lagt ut han med "förtal" ?

ja har inte hängt med, så förklara plx :)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Sep 22 2010 02:06pm
Iso video när johanna bitch slappar trophy
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 22 2010 02:06pm
Quote (Spetch @ Sep 22 2010 09:05pm)
Vem får skiten?

Han för att han har använt folk som falsk identitet eller vad fan det blir

Eller du för att du har lagt ut han med "förtal" ?

ja har inte hängt med, så förklara plx :)


[QUOTE=Spetch,Sep 22 2010 09:05pm]Vem får skiten?

Imo kan väll inte phear åka dit? Han har ju inte gjort annat än att sätta dit honom.
Vik imo.

This post was edited by Mikob on Sep 22 2010 02:06pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 02:07pm
Quote (Ekaan @ Sep 22 2010 10:04pm)
vad handlade frågorna om då


Frågor om allt som var på bilderna, hur jag visste att det var han som verkligen var på Trophy kontot eftersom att han sa att han blivit keyloggad osv

Quote (ankiie @ Sep 22 2010 10:04pm)
lol, hur vet du att det är trophy?


Alla vet det? :huh:

Quote (Spetch @ Sep 22 2010 10:05pm)
Vem får skiten?

Han för att han har använt folk som falsk identitet eller vad fan det blir

Eller du för att du har lagt ut han med "förtal" ?

ja har inte hängt med, så förklara plx :)


Viktor får skiten
Jag fick creds av snuten lolz
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 22 2010 02:07pm
Quote (Mikob @ Sep 22 2010 10:06pm)
Vem får skiten?

Imo kan väll inte phear åka dit? Han har ju inte gjort annat än att sätta dit honom.
Vik imo.


Well.

Om det visar sig vara fel det han har lagt ut, så enligt lag kan han åtalas för Förtal, men tror inte ens att polisen skulle orka bry sig vid det fallet.

Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 10:07pm)
Frågor om allt som var på bilderna, hur jag visste att det var han som verkligen var på Trophy kontot eftersom att han sa att han blivit keyloggad osv



Alla vet det? :huh:



Viktor får skiten
Jag fick creds av snuten lolz


Aight, nice. gj

Dock hur du orkar bry dig är en annan femma :D

Men gj!

This post was edited by Spetch on Sep 22 2010 02:08pm
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Sep 22 2010 02:08pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 10:07pm)
Frågor om allt som var på bilderna, hur jag visste att det var han som verkligen var på Trophy kontot eftersom att han sa att han blivit keyloggad osv



Alla vet det? :huh:



Viktor får skiten
Jag fick creds av snuten lolz


Det var jag som va snuten
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 02:08pm
Quote (Spetch @ Sep 22 2010 10:07pm)
Well.

Om det visar sig vara fel det han har lagt ut, så enligt lag kan han åtalas för Förtal, men tror inte ens att polisen skulle orka bry sig vid det fallet.



Aight, nice. gj

Dock hur du orkar bry dig är en annan femma :D

Men gj!


Äh, har väl mycket fritid :angel:
Member
Posts: 984
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.01
Sep 22 2010 02:09pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 08:07pm)
Frågor om allt som var på bilderna, hur jag visste att det var han som verkligen var på Trophy kontot eftersom att han sa att han blivit keyloggad osv



Alla vet det? :huh:



Viktor får skiten
Jag fick creds av snuten lolz


! bra jobbat !
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll