Quote (Marcusd0 @ 16 Aug 2010 21:22)
Quote (GuZ @ 16 Aug 2010 21:22)
Inb4 rage

Va?

Vadå rage?
Meningen var ju att ni skulle säga vad ni tyckte, eller bara jag som känner igen Act 2 på Diablo i låten ?

Quote (GuZ @ 16 Aug 2010 21:22)
Inb4 rage

Ogillar musik som är så jäkla "hård", då jag lätt får huvudvärk. Phett onödigt av mig att skriva här. Springer iväg och drar någonting gammalt över mig igen.
Tycker det samma, dock tycker mer låtar är värdelösa där man inte hör vad de sjunger, utan de bara skriker och sådant. Men iallafall, svara nu på frågan

e/ GuZ, den där är väl inte, jävla "hård" ?

e2/ Kanske inte värdelöst, men känns bara meningslöst
This post was edited by Jonsson on Aug 16 2010 01:26pm