d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Wrestling Tråden.
Prev123439Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 25 2010 04:18pm
Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:15)
Hoppsan fan han gör det , och sen så tar han den ifrån honom :evil:

skulle vara guld :P


absolut, sen tar Orton guldet från HHH :angel:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:19pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 11:18pm)
absolut, sen tar Orton guldet från HHH :angel:


Han har haft jävligt många chanser att få guld :O

han borde ju få något snart kan man ju tycka -_- ^_^
Member
Posts: 31,635
Joined: Aug 31 2006
Gold: 6,056.69
Jun 25 2010 04:23pm
lame>ger>wrestling
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 25 2010 04:24pm
Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:19)
Han har haft jävligt många chanser att få guld :O

han borde ju få något snart kan man ju tycka -_- ^_^


Today in History
(2007) Chris Benoit, his wife Nancy and son are found dead in their home in Atlanta. The tragedy was later determined a double-murder suicide after WWE ran a two-hour tribute show to Benoit. WWE would later apologize the following night on ECW.


:cry:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:25pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 11:24pm)
Today in History
(2007) Chris Benoit, his wife Nancy and son are found dead in their home in Atlanta. The tragedy was later determined a double-murder suicide after WWE ran a two-hour tribute show to Benoit. WWE would later apologize the following night on ECW.


:cry:


ahhhww :(
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Jun 25 2010 04:32pm
Då till den stora frågan. Vad är mest efterblivet, att kolla på wrestling eller att faktiskt utöva skiten?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 25 2010 04:34pm
Quote (x17 @ 25 Jun 2010 22:32)
Då till den stora frågan. Vad är mest efterblivet, att kolla på wrestling eller att faktiskt utöva skiten?


Svar på din stora fråga: Inget av det.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:35pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 11:34pm)
Svar på din stora fråga: Inget av det.


Fan , längtar efter money in the bank , hoppas denna blir bättre än den förra :P
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Jun 25 2010 04:38pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 10:34pm)
Svar på din stora fråga: Inget av det.

Håller inte. Finns ingen vettig människa som på riktigt tycker att wrestling är bra. Inget illa menat men så är det bara. Allt annat är helt absurt.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:39pm
Quote (x17 @ Jun 25 2010 11:38pm)
Håller inte. Finns ingen vettig människa som på riktigt tycker att wrestling är bra. Inget illa menat men så är det bara. Allt annat är helt absurt.




då behöver du inte ens vara här inne då.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123439Next
Add Reply New Topic New Poll