d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1234100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 05:58am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Dec 2009 12:58)
är? :P


Gott? :D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 10 2009 06:05am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 10 2009 12:58pm)
är? :P


skojar du?
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 06:59am
11/1 med forsaken archer efter 32 minuters game :P Då pajjade vi worldtree.
Nån som vill lira lite HoN ellea?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2009 07:01am
Quote (chingah @ 10 Dec 2009 14:59)
11/1 med forsaken archer efter 32 minuters game :P Då pajjade vi worldtree.
Nån som vill lira lite HoN ellea?


Den fanns inte när jag spelade sist, har nog missat ett gäng patcher tror jag :(
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 10 2009 07:02am
15k.
ez

This post was edited by Nickeee on Dec 10 2009 07:02am
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Dec 10 2009 07:03am
Kom precis från häktet :thumbsup:
Jävla civare plinga på 8 på morgonen typ o hade häktningsorder på mig ^_^


men fan vad lättad man känner sig!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 07:03am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 14:03)
Kom precis från häktet :thumbsup:
Jävla civare plinga på 8 på morgonen typ o hade häktningsorder på mig ^_^


men fan vad lättad man känner sig!


Vafan var det för?

O jävlar vad BM att ta såna saker på morgonen, shitlist him imo
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 10 2009 07:03am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 14:03)
Kom precis från häktet :thumbsup:
Jävla civare plinga på 8 på morgonen typ o hade häktningsorder på mig ^_^


men fan vad lättad man känner sig!


wat
why?
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 07:04am
Quote (SCXiao @ 10 Dec 2009 14:01)
Den fanns inte när jag spelade sist, har nog missat ett gäng patcher tror jag :(


kom 2 nya heroes typ .54 :P
Nu är det typ 58 eller 59
Lets playpal? :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2009 07:09am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 15:03)
Kom precis från häktet :thumbsup:
Jävla civare plinga på 8 på morgonen typ o hade häktningsorder på mig ^_^


men fan vad lättad man känner sig!


Vad har du nu gjort? :evillol:

Quote (chingah @ 10 Dec 2009 15:04)
kom 2 nya heroes typ .54 :P
Nu är det typ 58 eller 59
Lets playpal? :D


näh, orkar inte atm :(

This post was edited by SCXiao on Dec 10 2009 07:09am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234100Next
Closed New Topic New Poll