☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
2
3
4
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 4952
Replies: 999
Track Topic
chingah
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold
:
0.07
#11
Dec 10 2009 05:58am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Dec 2009 12:58)
är?
Gott?
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#12
Dec 10 2009 06:05am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 10 2009 12:58pm)
är?
skojar du?
chingah
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold
:
0.07
#13
Dec 10 2009 06:59am
11/1 med forsaken archer efter 32 minuters game
Då pajjade vi worldtree.
Nån som vill lira lite HoN ellea?
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#14
Dec 10 2009 07:01am
Quote (chingah @ 10 Dec 2009 14:59)
11/1 med forsaken archer efter 32 minuters game
Då pajjade vi worldtree.
Nån som vill lira lite HoN ellea?
Den fanns inte när jag spelade sist, har nog missat ett gäng patcher tror jag
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#15
Dec 10 2009 07:02am
15k.
ez
This post was edited by Nickeee on Dec 10 2009 07:02am
EmiJ
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
150.66
#16
Dec 10 2009 07:03am
Kom precis från häktet
Jävla civare plinga på 8 på morgonen typ o hade häktningsorder på mig
men fan vad lättad man känner sig!
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#17
Dec 10 2009 07:03am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 14:03)
Kom precis från häktet
Jävla civare plinga på 8 på morgonen typ o hade häktningsorder på mig
men fan vad lättad man känner sig!
Vafan var det för?
O jävlar vad BM att ta såna saker på morgonen, shitlist him imo
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#18
Dec 10 2009 07:03am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 14:03)
Kom precis från häktet
Jävla civare plinga på 8 på morgonen typ o hade häktningsorder på mig
men fan vad lättad man känner sig!
wat
why?
chingah
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold
:
0.07
#19
Dec 10 2009 07:04am
Quote (SCXiao @ 10 Dec 2009 14:01)
Den fanns inte när jag spelade sist, har nog missat ett gäng patcher tror jag
kom 2 nya heroes typ .54
Nu är det typ 58 eller 59
Lets playpal?
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#20
Dec 10 2009 07:09am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 15:03)
Kom precis från häktet
Jävla civare plinga på 8 på morgonen typ o hade häktningsorder på mig
men fan vad lättad man känner sig!
Vad har du nu gjort?
Quote (chingah @ 10 Dec 2009 15:04)
kom 2 nya heroes typ .54
Nu är det typ 58 eller 59
Lets playpal?
näh, orkar inte atm
This post was edited by SCXiao on Dec 10 2009 07:09am
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact