d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1234100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 4 2009 08:32am
Quote (Goss3N @ 4 Dec 2009 15:27)
får inte säga :(


seg nu, jak blir ledsen
Member
Posts: 9,062
Joined: Oct 31 2006
Gold: 35.00
Dec 4 2009 08:57am
Vad ska ni göra denna fredag då :) ?
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 4 2009 08:57am
Quote (Ranchi @ Dec 4 2009 02:57pm)
Vad ska ni göra denna fredag då :) ?


tv o data kväll tror ja :)
är sjuk så finns inte så mkt att göre xD

själver?
Member
Posts: 9,062
Joined: Oct 31 2006
Gold: 35.00
Dec 4 2009 08:58am
Quote (PsY @ Dec 4 2009 03:57pm)
tv o data kväll tror ja :)
är sjuk så finns inte så mkt att göre xD

själver?


Vet inte än :P Får se vad kvällen bjuder på.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 09:01am
Nice.
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold: 0.00
Dec 4 2009 09:02am
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 15:01)
Nice.


har du gjort min läxa ? :)
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold: 40.70
Dec 4 2009 09:03am
Quote (NiPSimmiie @ Dec 4 2009 05:02pm)
har du gjort min läxa ? :)


Aa ;)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 09:03am
Quote (NiPSimmiie @ 4 Dec 2009 16:02)
har du gjort min läxa ? :)


Nej :)
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold: 0.00
Dec 4 2009 09:05am
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 15:03)
Nej :)


Värför inte? :(!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 09:06am
Quote (NiPSimmiie @ 4 Dec 2009 16:05)
Värför inte? :(!


Varför xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234100Next
Closed New Topic New Poll