d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1234100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 09:38am
Quote (Marcusd0 @ Nov 17 2009 04:37pm)
Vilket argument vi fick av detta, som inte ens stämmer b)


Berätta varför du petade då! :angry:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 09:39am
Quote (Marcusd0 @ 17 Nov 2009 16:38)
Blocka han och säg att du aldrig loggar in på msn.


men de e ju det han e så pinsam.. typ när vi va små o ja var hos han han ba kolla här var typ ett gosedjur han ba den kan man stoppa i stjärten.. fick men från höra de .. sen har han moppe mustash o grejer.. fett sliten

e post 12000

This post was edited by Ekaan on Nov 17 2009 09:39am
Member
Posts: 205,352
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 09:40am
Quote (ZippYz @ 17 Nov 2009 17:38)
Berätta varför du petade då! :angry:


Petade inte ens på hennes bröst.

Quote (Ekaan @ 17 Nov 2009 17:39)
men de e ju det han e så pinsam.. typ när vi va små o ja var hos han han ba kolla här var typ ett gosedjur han ba den kan man stoppa i stjärten.. fick men från höra de .. sen har han moppe mustash o grejer.. fett sliten


Uh.... Varje gång han skriver till dig blockar du han men säger hejdå innan? :D
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 09:40am
Quote (Marcusd0 @ 17 Nov 2009 16:40)
Petade inte ens på hennes bröst.



Uh.... Varje gång han skriver till dig blockar du han men säger hejdå innan? :D


känns som de blir fel då.. han e en ensam person vill inte va så taskig men har upptaget nu typ inte svarat sen han sa vad göru
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Nov 17 2009 09:41am
Aje aje, ska sova nu tror jag, vart as trött efter dagen :P
Member
Posts: 205,352
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 09:41am
Quote (Ekaan @ 17 Nov 2009 17:40)
känns som de blir fel då.. han e en ensam person vill inte va så taskig men har upptaget nu typ inte svarat sen han sa vad göru


Va kortfattad i varje mening och säg att du är upptagen, ez.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 09:41am
Quote (Marcusd0 @ Nov 17 2009 04:40pm)
Petade inte ens på hennes bröst.



Uh.... Varje gång han skriver till dig blockar du han men säger hejdå innan? :D


Quote (Marcusd0 @ Nov 17 2009 04:12pm)
Peta på en tjejs bröst.

kkthxbye :hello:


orly?
Member
Posts: 205,352
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 09:42am
Quote (ZippYz @ 17 Nov 2009 17:41)
orly?


Sanningen är att jag kletade ut hennes mascara :>
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 17 2009 09:42am
Quote (Ekaan @ 17 Nov 2009 17:40)
känns som de blir fel då.. han e en ensam person vill inte va så taskig men har upptaget nu typ inte svarat sen han sa vad göru

svara så gott det går då? försök hjälpa honom så effektivt som möjligt utan att ödsla mer energi än du vill. typ tipsa om hur coolt det är att "inte" ha mustasch? haha
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 09:43am
Quote (Marcusd0 @ Nov 17 2009 04:42pm)
Sanningen är att jag kletade ut hennes mascara :>


Vadå kleta ut? Och vart kletade du ut det?

Quote (Svartermetalisk @ Nov 17 2009 04:43pm)
Om du ska ljuga om brudar säg att du haft trekant med två tvillingar inte att du petade på nåns bröst :Rofl:


Ljug hårt om du ska göra det :D

This post was edited by ZippYz on Nov 17 2009 09:45am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234100Next
Closed New Topic New Poll