d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev123418Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 7 2010 01:21pm
Quote (Ex1t @ 7 Jun 2010 20:20)
JAG GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!! för den är årets blooper


vouch this.

Det är ingen som har sagt något om att de skulle vara homofober? right?
Om ni inte bryr er, så varför ens posta för att bumpa denna ? ;)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 7 2010 01:22pm
Gypsy , dj hi tech !
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2010 01:22pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2010 21:18)
Det är inte uppgjort, och jag vet inte om jag tror på det SpAz sa om sin kompis dator..

SpAz tell us please, wanna know.

men vadå han heter pelle jag har screens om det behövs...
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 7 2010 01:22pm
5 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 1 Anonyma användare): DeemonTools, SpAz., Mabouse, stjort

Explain yourself!
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Jun 7 2010 01:23pm
Quote (SpAz. @ Jun 7 2010 08:22pm)
men vadå han heter pelle jag har screens om det behövs...


Nice bög m8 sitter du och kollar på hans videos och sen tar s/s ? :ph34r:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 01:23pm
Quote (SpAz. @ 7 Jun 2010 21:22)
men vadå han heter pelle jag har screens om det behövs...


Seriöst spaz nu, du är inte gay, och detta var intressant och roligt, och det är fan inte uppgjort >_<

Så säg nu varför/hur det gick till :P

Member
Posts: 7,392
Joined: Oct 20 2009
Gold: 361.10
Warn: 10%
Jun 7 2010 01:24pm
Annars kan du ju byta account

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=62947

This post was edited by GibonxX on Jun 7 2010 01:24pm
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 7 2010 01:24pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2010 07:23pm)
Seriöst spaz nu, du är inte gay, och detta var intressant och roligt, och det är fan inte uppgjort >_<

Så säg nu varför/hur det gick till :P


han blev dropkickad av jokow
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2010 01:24pm
Quote (Ex1t @ 7 Jun 2010 21:23)
Nice bög m8 sitter du och kollar på hans videos och sen tar s/s ? :ph34r:

du skulle behöva lite stock bro!
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2010 21:23)
Seriöst spaz nu, du är inte gay, och detta var intressant och roligt, och det är fan inte uppgjort >_<

Så säg nu varför/hur det gick till :P


men vadå uppgjort :S vad snackar du om
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 7 2010 01:25pm
Quote (GibonxX @ Jun 7 2010 07:24pm)
Annars kan du ju byta account

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=62947
rofl..

Go Back To Svenska Topic List
Prev123418Next
Closed New Topic New Poll