Quote (GuZ @ 7 Jun 2010 07:41)
Hörde att det skulle komma ut till iPhone i sommar också, kulhttp://i50.tinypic.com/j0v1ie.jpg
För övrigt så är det ett mycket underhållande och beroendeframkallandespel med en låt som passar helt perfekt! Rekordet ligger på 79K just nu men funderar på att köra igång lite igen snart.
Stör mig bara faktiskt lite på systemet med de tre "önskningarna".
Phett jobbigt när man har slagit nytt rekord med marginal på en av dem och sedan fuckar upp hela den resterande omgången på grund av rent oflyt.
ja det hände mig precis, fett störande, spelade as bra dem två första sen otur som fan sista livet/önskningen, men jag lyckades ändå slå mitt rekord pga att jag fick så bra på dem 2 första, fick 64k.
Quote (orvar174 @ 7 Jun 2010 08:44)
brukar få ganska mycke eftersom min dator laggar.. går helt sjukt mycke långsammare då xD skräp dator lol
http://img228.imageshack.us/img228/9783/unicornp.jpg
Jaa, våran andra dator är så också, dock är det ju fuskat

Quote (spetch @ 7 Jun 2010 10:33)
Spelar det i skolan hela tiden när vi har tråkigt.
166k är mitt rekord.
Klass kompisen är uppe på 200k plant... =D
Ett tips är att ha en dator som laggar, det går mer easy då

Ja det är mkt lättare, men mkt mer fusk också :/
Quote (orvars @ 7 Jun 2010 16:04)
87k fick jag!!!!!!
var ganska längesen jag spela dock.
gz nice
Quote (betongfundament @ 7 Jun 2010 16:44)
Tycker det spelet är ruskigt festligt! Musiken är så klockren!
ja det är kung
