d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > ~~~ Robot Unicorn Attack ~~~
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 6 2010 07:22pm
tror jag fått 56k som mest, inte spelat nu på ett tag

får köra mer imon, då jeflar ska jag piska alla era rekord
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 6 2010 07:26pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2010 03:17)
Slänga på superfarten??? :S

Är det nåt jag har missat i detta spel nu??? o_O



edit: kuk nu dog jag på samma sätt igen, hoppar ett vanligt hopp när jag var på ca 20k, landar på en stjärna....





gl hf :P


Superfarten = den du krossar stjärnorna med :)
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 6 2010 11:41pm
Hörde att det skulle komma ut till iPhone i sommar också, kul
För övrigt så är det ett mycket underhållande och beroendeframkallandespel med en låt som passar helt perfekt! Rekordet ligger på 79K just nu men funderar på att köra igång lite igen snart.

Stör mig bara faktiskt lite på systemet med de tre "önskningarna".
Phett jobbigt när man har slagit nytt rekord med marginal på en av dem och sedan fuckar upp hela den resterande omgången på grund av rent oflyt.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 7 2010 12:44am
brukar få ganska mycke eftersom min dator laggar.. går helt sjukt mycke långsammare då xD skräp dator lol
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 7 2010 02:33am
Spelar det i skolan hela tiden när vi har tråkigt.

166k är mitt rekord.
Klass kompisen är uppe på 200k plant... =D

Ett tips är att ha en dator som laggar, det går mer easy då ^_^

Quote (BraSma @ Jun 7 2010 03:22am)
tror jag fått 56k som mest, inte spelat nu på ett tag

får köra mer imon, då jeflar ska jag piska alla era rekord


Gl hf. <3

This post was edited by spetch on Jun 7 2010 02:34am
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 7 2010 08:04am
87k fick jag!!!!!!

var ganska längesen jag spela dock.

This post was edited by orvars on Jun 7 2010 08:05am
Member
Posts: 91
Joined: May 29 2010
Gold: 8.00
Jun 7 2010 08:44am
Tycker det spelet är ruskigt festligt! Musiken är så klockren!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 09:47am
Quote (GuZ @ 7 Jun 2010 07:41)
Hörde att det skulle komma ut till iPhone i sommar också, kulhttp://i50.tinypic.com/j0v1ie.jpg
För övrigt så är det ett mycket underhållande och beroendeframkallandespel med en låt som passar helt perfekt! Rekordet ligger på 79K just nu men funderar på att köra igång lite igen snart.

Stör mig bara faktiskt lite på systemet med de tre "önskningarna".
Phett jobbigt när man har slagit nytt rekord med marginal på en av dem och sedan fuckar upp hela den resterande omgången på grund av rent oflyt.


ja det hände mig precis, fett störande, spelade as bra dem två första sen otur som fan sista livet/önskningen, men jag lyckades ändå slå mitt rekord pga att jag fick så bra på dem 2 första, fick 64k.


Quote (orvar174 @ 7 Jun 2010 08:44)
brukar få ganska mycke eftersom min dator laggar.. går helt sjukt mycke långsammare då xD skräp dator lol
http://img228.imageshack.us/img228/9783/unicornp.jpg


Jaa, våran andra dator är så också, dock är det ju fuskat :P


Quote (spetch @ 7 Jun 2010 10:33)
Spelar det i skolan hela tiden när vi har tråkigt.

166k är mitt rekord.
Klass kompisen är uppe på 200k plant... =D

Ett tips är att ha en dator som laggar, det går mer easy då ^_^


Ja det är mkt lättare, men mkt mer fusk också :/


Quote (orvars @ 7 Jun 2010 16:04)
87k fick jag!!!!!!

var ganska längesen jag spela dock.


gz nice


Quote (betongfundament @ 7 Jun 2010 16:44)
Tycker det spelet är ruskigt festligt! Musiken är så klockren!


ja det är kung :D
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 7 2010 10:00am
Har aldrig testat, vafan det fungerar inte?!

Visar bara samma skit om och om igen, nån jävla bil sen nå annat skit.

Spelet kommer aldrig upp :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 7 2010 10:00am
Quote (SyB_BaM @ Jun 7 2010 05:00pm)
Har aldrig testat, vafan det fungerar inte?!

Visar bara samma skit om och om igen, nån jävla bil sen nå annat skit.

Spelet kommer aldrig upp :D


du måste klicka på Click here och sen trycka på nån random knapp typ
Go Back To Svenska Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll