d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Niklas > Du Kan Vara Episk, Inte Säker
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 21 2010 01:44pm
Sharp dressed man
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
May 21 2010 01:47pm
Quote (pawa @ May 21 2010 07:44pm)
Sharp dressed man


seconded
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
May 21 2010 01:51pm
Quote (snoramej @ 21 May 2010 20:35)
Jo, nu är jag helt säker!

http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg

Många outfits har vi sett, men detta är nog den bästa.

Jag hoppas du fick fett mycket fitta tack vare den. Precis som Barney Stinson får pga. hans kostymer.

Älsk meng

Notera; Ros i fickan. Style


sicken stekare! :O

:rofl:
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
May 21 2010 01:54pm
hahhaha :rofl:

10 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): sofft, SyB_OsT, Ekaan, Nickeee, PlumPlum, Yllegarnet, SCXiao, Mabouse, Zaicrez, Goss3N

Nu börjar det likna nåt :)

This post was edited by PlumPlum on May 21 2010 01:54pm
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
May 21 2010 02:00pm
Quote (Ekaan @ 21 May 2010 20:36)
http://www.youtube.com/watch?v=8E3lh4UBfbM

ha denna som bakgrundsmusik innan ni kollar


hahaha :D blev ju mycket bättre ^^ hahaha :D :banana:
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 21 2010 02:02pm
så jääääääävla underbar :D
fan vad jag älskar den bilden <3

dina instoppade jeans i strumporna är fan kronan på verket :D
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 21 2010 02:08pm
Quote (snoramej @ May 21 2010 07:35pm)
Jo, nu är jag helt säker!

http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg

Många outfits har vi sett, men detta är nog den bästa.

Jag hoppas du fick fett mycket fitta tack vare den. Precis som Barney Stinson får pga. hans kostymer.

Älsk meng

Notera; Ros i fickan. Style


morgan/10






^^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 21 2010 02:24pm
fett snugg
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
May 21 2010 06:04pm
hahahahhahah
ärligt talat "snoramej"

ska du verkligen uttala dig om andras utseende? ;)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 21 2010 06:33pm
Quote (snoramej @ May 21 2010 09:35pm)
Jo, nu är jag helt säker!

http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg

Många outfits har vi sett, men detta är nog den bästa.

Jag hoppas du fick fett mycket fitta tack vare den. Precis som Barney Stinson får pga. hans kostymer.

Älsk meng

Notera; Ros i fickan. Style


Saknar byxxor, slips, skor osv :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll