d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev123454Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:09pm
Quote (snoramej @ 18 May 2010 22:08)
http://img245.imageshack.us/img245/8762/20100518481.jpg


gj!
ahopp, vad vill du se då? :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:09pm
Quote (Simun @ 18 May 2010 21:09)
gj!
ahopp, vad vill du se då? :(


En börs
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 18 2010 02:10pm
Quote (snoramej @ May 18 2010 09:09pm)
En börs


Börs ? :O
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:10pm
Quote (TB4g @ 18 May 2010 21:10)
Börs ? :O


Som man har pengar i?

gogogo ta bild!

Plånbok då för er fjollträskare

This post was edited by snoramej on May 18 2010 02:11pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 18 2010 02:11pm
Quote (snoramej @ May 18 2010 09:10pm)
Som man har pengar i?


Plånbok eller vad ? :P
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 18 2010 02:12pm
tycker vi börjar med lite svårare saker så man inte bara springer runt i hemmet med kamera :P blir lite trist då ^^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:13pm
Quote (pawa @ 18 May 2010 21:12)
tycker vi börjar med lite svårare saker så man inte bara springer runt i hemmet med kamera :P blir lite trist då ^^


Vi börjar lugnt

Till slut blir det en moppe, en lekpark, en snubbe med käpp, osv ? =D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 18 2010 02:13pm



Jag vill se bild på ett par bröstvårtor! B)


Quote (GuZ @ 18 May 2010 20:14)
Usch & fy & blä, man hinner ju inte med.

Sitter och lurkar tills vidare och ger mig in i leken när det lugnar ner sig B)


:( hoppades ju på dig här :blush:

This post was edited by SCXiao on May 18 2010 02:15pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 18 2010 02:14pm
Jag tänker fan inte va med för att det tar så äckel lång tid ... :FUME:

+ jag blir varm :(
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 18 2010 02:14pm
Usch & fy & blä, man hinner ju inte med.

Sitter och lurkar tills vidare och ger mig in i leken när det lugnar ner sig B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123454Next
Add Reply New Topic New Poll