d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dyslexiser > Ej Kul Att Ha Så Ni Vet
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
May 14 2010 01:58am
Ej Ku !!
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 14 2010 02:53am
Ej ku med dyslexiser!!!
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
May 14 2010 03:46am
Sluta våldta det svenska språket.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 14 2010 03:49am
ack då, tråkigt att höra
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
May 14 2010 03:53am
sök inte sympati här :S


men ändå tkr synd om dom som får diagnosen har 2 polare som har det , ajaj inte kul :(
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 14 2010 03:55am
Quote (FreakYzX @ 14 May 2010 10:53)
sök inte sympati här :S


men ändå tkr synd om dom som får diagnosen har 2 polare som har det , ajaj inte kul :(


Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
May 14 2010 05:36am
Quote (slashasen @ 14 May 2010 05:13)
vi som har dyslexi vi för kännar också kärlek så .


Nej det gör ni inte
Member
Posts: 12,427
Joined: Jun 30 2008
Gold: 0.00
May 14 2010 05:42am
Hej slashhassen jag tjäner at vi med adhd moste håla i hopp bettre!
Pma mej, vi kanche kan göra nott kul på irl oxo!
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 14 2010 06:04am
vad sägs om att jobba med din dyslexi istället för att tycka synd om dig själv?
vet många som kan stava korrekt osv även om de har det -.-'
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 14 2010 06:05am
Quote (Tixon @ 14 May 2010 14:04)
vad sägs om att jobba med din dyslexi istället för att tycka synd om dig själv?
vet många som kan stava korrekt osv även om de har det -.-'


Enligt min rektor har jag dyslexi :Z

Fast jag kan ju för fan skriva, stava, tala och förstå som alla andra. Vafan lixom ?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll