Quote (Tixon @ 14 May 2010 14:04)
vad sägs om att jobba med din dyslexi istället för att tycka synd om dig själv?
vet många som kan stava korrekt osv även om de har det -.-'
Enligt min rektor har jag dyslexi :Z
Fast jag kan ju för fan skriva, stava, tala och förstå som alla andra. Vafan lixom ?