d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 1000 Suger Kuk > Jap
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Mar 22 2010 06:27pm
Quote (slashasen @ 23 Mar 2010 02:26)
ja miralda sa ju du tog..min hammer din lv 97 i hardcore.. han s aju du stall allting random

Hahaha, ja. Det MÅSTE vara sant för att miralda sa det!! Haha.
Quote (olle_korven @ 23 Mar 2010 02:26)
släng dig i väggen din scrammare!

Du e också TOK-ROLIG!
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Mar 22 2010 06:28pm
Quote (SCXiao @ 23 Mar 2010 02:26)
Du är skyldig mig 1.5k , om du inte minns :unsure:


















:angel:


Ja juste. För dedär, duvet. aa...

Gz till 32k posts
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Mar 22 2010 06:29pm
Quote (Temor @ 23 Mar 2010 01:28)
Ja juste. För dedär, duvet. aa...

Gz till 32k posts


igen bätt dig att förstöra mitt liv när ej är bättre sj.. gå spela cs med dig ..
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Mar 22 2010 06:30pm
Quote (slashasen @ 23 Mar 2010 02:29)
igen bätt dig att förstöra mitt liv när ej är bättre sj.. gå spela cs med dig ..


vad är bätt? och vad är nej bättre sj...

och jag spelar inte cs, inte gjort det på säkert 5 år.
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 22 2010 06:31pm
Quote (slashasen @ 23 Mar 2010 01:29)
igen bätt dig att förstöra mitt liv när ej är bättre sj.. gå spela cs med dig ..


haha de e rätt slash, ge han vad han förtjänar!
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Mar 22 2010 06:31pm
Quote (Temor @ 23 Mar 2010 01:30)
vad är bätt? och vad är nej bättre sj...

och jag spelar inte cs, inte gjort det på säkert 5 år.


... hatar dig o 1000 ni värsta fittorna här inne
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 22 2010 06:31pm
Quote (Temor @ 23 Mar 2010 01:30)
vad är bätt? och vad är nej bättre sj...

och jag spelar inte cs, inte gjort det på säkert 5 år.


spela inte dum
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 22 2010 06:31pm
Quote (slashasen @ 23 Mar 2010 01:31)
... hatar dig o  1000 ni värsta fittorna här inne


abow, ska du cutta dom?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 22 2010 06:32pm
Quote (Temor @ Mar 23 2010 12:30am)
vad är bätt? och vad är nej bättre sj...

och jag spelar inte cs, inte gjort det på säkert 5 år.


Vem fan är du? Tycker det börjar bli dags för dig att langa gtfo-mode!
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Mar 22 2010 06:34pm
Quote (Charlieone @ 23 Mar 2010 02:32)
Vem fan är du? Tycker det börjar bli dags för dig att langa gtfo-mode!


Jag är zigenar Jocke.
Visar mig en gång varannan månad ungefär.

Langar gtfo mode om 10 minuter. Väntar på att How i met your mother ska ladda klart <_< ...
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll