☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Kaffe Topicen :) > Epic
Prev
1
2
3
4
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4325
Replies: 202
Track Topic
Emil
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold
:
6,275.00
#11
Dec 29 2009 11:45am
Zoéga Forza - starkt svart kaffe!
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#12
Dec 29 2009 11:45am
Quote (doykaaaaaa @ 29 Dec 2009 18:44)
Måste hålla med.
Torkade löv, bleh.
Dom jävla bönorna då?
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#13
Dec 29 2009 11:45am
Quote (doykaaaaaa @ Dec 29 2009 05:44pm)
Måste hålla med.
Torkade löv, bleh.
ahh fyfan, btw ni som dricker lövbergs lila kan fan dö!
doykaaaaaa
Banned
Posts: 24,312
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#14
Dec 29 2009 11:46am
Quote (Simun @ Dec 29 2009 06:45pm)
Dom jävla bönorna då?
Bönor > löv.
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#15
Dec 29 2009 11:46am
Quote (doykaaaaaa @ 29 Dec 2009 18:46)
Bönor > löv.
Fel.
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#16
Dec 29 2009 11:46am
Quote (Emil @ Dec 29 2009 05:45pm)
Zoéga Forza - starkt svart kaffe!
här har vi en smart jävel
Zoega>all
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#17
Dec 29 2009 11:46am
Quote (doykaaaaaa @ Dec 29 2009 06:46pm)
Bönor > löv.
Löv är godare än alla sorts bönor
BraSma
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold
:
1,029.08
#18
Dec 29 2009 11:47am
är inte så kräsen men brukar ha zoegas
dricker på vardagar när man ska upp tidigt o jobba eller skola, 1-2 koppar. kan ta en kopp lite då och då när man är trött och hängig eller innan träningen
en sak är säker iaf, starkt som fan ska det vara
This post was edited by BraSma on Dec 29 2009 11:48am
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#19
Dec 29 2009 11:47am
Quote (ZippYz @ Dec 29 2009 05:46pm)
Löv är godare än alla sorts bönor
Liez D:
DeemonTools
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold
:
0.00
Warn: 80%
#20
Dec 29 2009 11:49am
Zoegas is teh sheat!
och till de som inte redan insett det: te är ghey!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact