☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Bok-tråden > Part 1
Prev
1
2
3
4
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1944
Replies: 67
Track Topic
brunte
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
16,092.00
#11
Nov 23 2009 08:37am
Har inte läst en bok sen 9an ^^ Tror de va Sandor/Ida eller nåt sånt.
Slapp hela gymnasiet
På dom två första böckerna gick jag bara in och läste 6-7 olika recensioner. På den tredje boken, robinson crusoe, såg jag ju självklart filmen istället
Mindring
Member
Posts: 1,757
Joined: Jun 10 2009
Gold
:
27.90
#12
Nov 23 2009 09:59am
Håller på att läsa Carrie av Stephen King och Män som hatar kvinnor
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
710.63
Trader:
Trusted
#13
Nov 23 2009 10:31am
Quote (DJVIP @ 23 Nov 2009 15:36)
what the fuck
PRECIS samma här..
6hp förutom den sista och lord of the rings
haha ^^
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#14
Nov 23 2009 10:38am
Senaste boken jag läste var ''Ondskan'' av Jan Guilló. Gillar den
TNA_eliteN
Member
Posts: 7,539
Joined: Jun 30 2007
Gold
:
3,740.20
#15
Nov 23 2009 10:52am
kollar på filmerna iställe för att läsa böckerna
Ranchi
Member
Posts: 9,062
Joined: Oct 31 2006
Gold
:
35.00
#16
Nov 24 2009 04:34am
Quote (TNA_eliteN @ Nov 23 2009 05:52pm)
kollar på filmerna iställe för att läsa böckerna
ja. det är en stor fördel om man inte är bra på att läsa.
Klonki
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold
:
4.00
#17
Nov 24 2009 07:29am
Hmm Forf på första av mallorea, belgarion.. 5:e ggn jag läser serien, bara 15 böcker -.-
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#18
Dec 24 2009 10:17am
Jag läser Sagan om Ringen atm
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#19
Dec 24 2009 10:49am
Sotarpojkarna. 490+ sidor lång bokjävel :c
e: skolan " tvingar " oss ^^
This post was edited by Nickeee on Dec 24 2009 10:49am
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#20
Dec 24 2009 12:29pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 24 2009 05:17pm)
Jag läser Sagan om Ringen atm
This, någon tokgammal engelsk version. För att vara ärlig fattar jag nada
This post was edited by GuZ on Dec 24 2009 12:29pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact