d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Bok-tråden > Part 1
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Nov 23 2009 08:37am
Har inte läst en bok sen 9an ^^ Tror de va Sandor/Ida eller nåt sånt.
Slapp hela gymnasiet :P På dom två första böckerna gick jag bara in och läste 6-7 olika recensioner. På den tredje boken, robinson crusoe, såg jag ju självklart filmen istället :D
Member
Posts: 1,757
Joined: Jun 10 2009
Gold: 27.90
Nov 23 2009 09:59am
Håller på att läsa Carrie av Stephen King och Män som hatar kvinnor :)
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Nov 23 2009 10:31am
Quote (DJVIP @ 23 Nov 2009 15:36)
what the fuck

PRECIS samma här..

6hp förutom den sista och lord of the rings


haha ^^
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 23 2009 10:38am
Senaste boken jag läste var ''Ondskan'' av Jan Guilló. Gillar den :)
Member
Posts: 7,539
Joined: Jun 30 2007
Gold: 3,740.20
Nov 23 2009 10:52am
kollar på filmerna iställe för att läsa böckerna :drool:
Member
Posts: 9,062
Joined: Oct 31 2006
Gold: 35.00
Nov 24 2009 04:34am
Quote (TNA_eliteN @ Nov 23 2009 05:52pm)
kollar på filmerna iställe för att läsa böckerna  :drool:


ja. det är en stor fördel om man inte är bra på att läsa.

Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 24 2009 07:29am
Hmm Forf på första av mallorea, belgarion.. 5:e ggn jag läser serien, bara 15 böcker -.-
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 24 2009 10:17am
Jag läser Sagan om Ringen atm :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 24 2009 10:49am
Sotarpojkarna. 490+ sidor lång bokjävel :c
e: skolan " tvingar " oss ^^

This post was edited by Nickeee on Dec 24 2009 10:49am
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 24 2009 12:29pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 24 2009 05:17pm)
Jag läser Sagan om Ringen atm :)


This, någon tokgammal engelsk version. För att vara ärlig fattar jag nada ^_^

This post was edited by GuZ on Dec 24 2009 12:29pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll