d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev123423Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,756
Joined: Apr 30 2006
Gold: 343.00
Nov 17 2009 06:09am
Quote (Coldlol @ 17 Nov 2009 13:01)
en gång kastade jag en flaska i skolan UTAN KORK XD


Haha, skrattar för att den är så kass...
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 17 2009 08:02am
Quote (Serboy @ Nov 17 2009 12:09pm)
Haha, skrattar för att den är så kass...


hahah
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 17 2009 08:02am
nattjoggningen.........
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 17 2009 08:28am
var på fest, trodde att ölen var till alla, det var den icke.
bruden jag tog ifrån lackade bäver och började skrika som fan. jävligt komiskt men lite pinsamt var det.
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Nov 17 2009 08:31am
Quote (b3nno @ 17 Nov 2009 07:49)
En gång kom farsan med till skolan en hel dag..faan grinade nästan:(
Så tjafsar han med läraren tror han är bättre på SO, jag bara WTF?
Satt på en benk hela dagen..jag som är " gangsta" vågade inte ens kolla på folk.. jaja skratta ni
När vi åt mat skulle jag slänga maten, han sa nej ät klart oförskämda pissluder.. så jag va tvungen o döö


En gång hade jag skit högt Eminem - Superman på, texten går typ: Play no games, say no names, ever since I broke up with what's her face,
I'm a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, i'd rather have you whip my ass,
Så jag gick ner skulle på toa typ, RAppade SKIT Högt hade kortshorts med linne BITch o allt skrek jag så var det gäster som satt där när jag kom ner.
Jag kom ner o kollade på dom så :O jag stirra typ 10sec va i shock lmao, sen sprang jag upp kom inte ner på 5timmar :D


En gång skulle jag sitta i klassrummet så kom de ut en fjärt..fan va jag skämmdes
Skyllde på en annan så lungt;D


En gång i skolan vinkade en tjej så vinkade jag tbx, men de va till någon bakom mig WTF?
Jag lekte så klart att de va till ngn bakom henne gick typ o lekte vne vad omg.


Berätta några pinsamma Historier :D
Lite kul, vne om denna tråd finns.. :P
Peace och ha en trevlig w/e


Inget onödigt spam nu som ^^ lr :P lr ett ord.]


benk?

Svenska delen -> Man skriver på svenska (:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 17 2009 08:32am
Hahahaha jävligt kul tråd ^^ hur gammal varu när farsan var med?

Quote (Alphabetz @ 17 Nov 2009 16:28)
var på fest, trodde att ölen var till alla, det var den icke.
bruden jag tog ifrån lackade bäver och började skrika som fan. jävligt komiskt men lite pinsamt var det.


åh! trodde jag bara hade gjort pinsamma grejer "på riktigt". Ni vet; inte att morsan e med en till skolan och man vill dööööö för man e liten och osäker, utan verkligen gjort bort sig på vuxet sätt... Ni fattar.

Men minns när jag och ett par kompisar var på någon randomfest... hade dåligt med sprit så vi blev väl bjudna en del men tog även lite ur kylen. Så när vi ska gå vidare, så tänkte jag att jag bunkrade väl upp och tog med två bärs... blev såklart påkommen... skämdes ihjäl mig men sprang bara därifrån med polarna. inga där jag brydde mig om i alla fall.

Inb4: moraltjat om hur lågt det är att sno andras dricka. vafan, vad gör man inte för att få sig ett rus!


ktr reported btw

This post was edited by SpAz. on Nov 17 2009 08:33am
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 17 2009 10:00am
Quote (SpAz. @ Nov 17 2009 02:32pm)
Hahahaha jävligt kul tråd ^^ hur gammal varu när farsan var med?



åh! trodde jag bara hade gjort pinsamma grejer "på riktigt". Ni vet; inte att morsan e med en till skolan och man vill dööööö för man e liten och osäker, utan verkligen gjort bort sig på vuxet sätt... Ni fattar.

Men minns när jag och ett par kompisar var på någon randomfest... hade dåligt med sprit så vi blev väl bjudna en del men tog även lite ur kylen. Så när vi ska gå vidare, så tänkte jag att jag bunkrade väl upp och tog med två bärs... blev såklart påkommen... skämdes ihjäl mig men sprang bara därifrån med polarna. inga där jag brydde mig om i alla fall.

Inb4: moraltjat om hur lågt det är att sno andras dricka. vafan, vad gör man inte för att få sig ett rus!


ktr reported btw


haha ^^

Tror de va 14-15 när farsan va med..
haha asså mitt livs Skämmigaste dag, va nära på dö..
Tänk dig din FARSA i skolan en HEL Dag.. På rasterna va jag med han lixom..tur att han röker så han gick ut ibland ^^
Men jag hade tur kl 12-2 för att han är TRAV beroende..han va tvungen o springa till kiosken :D
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Nov 17 2009 12:59pm
Quote (Coldlol @ 17 Nov 2009 14:01)
en gång kastade jag en flaska i skolan UTAN KORK XD


fast det är ju mer badass imo ;D


mest pinsamma vet jag inte men när mamma klampade in när jag satt o runkade måste ju vara på top 3 iaf ;D sedan dess har jag infört knack-policy xd
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 17 2009 01:03pm
Quote (BraSma @ Nov 17 2009 07:59pm)
fast det är ju mer badass imo ;D


mest pinsamma vet jag inte men när mamma klampade in när jag satt o runkade måste ju vara på top 3 iaf ;D sedan dess har jag infört knack-policy xd


hahahah!!! då hade ja lackat på morsan vetu, SAAAAAAAAAAATAN

Ne ja upplever ju fan inge pinsamt utom när ja hade samlag o vi hörde ett dunk på dörren å typ "HÅLL KÄFTEN DÄR INNE!" hahha xD
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Nov 17 2009 01:05pm
Första gången jag skulle sova hos ett ex, lyckades vi knulla sönder sängen, var lite pinsamt när hennes far skulle laga den dagen efter :x

det jag kommer på atm

This post was edited by Brasken on Nov 17 2009 01:05pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev123423Next
Add Reply New Topic New Poll