Hahahaha jävligt kul tråd ^^ hur gammal varu när farsan var med?
Quote (Alphabetz @ 17 Nov 2009 16:28)
var på fest, trodde att ölen var till alla, det var den icke.
bruden jag tog ifrån lackade bäver och började skrika som fan. jävligt komiskt men lite pinsamt var det.
åh! trodde jag bara hade gjort pinsamma grejer "på riktigt". Ni vet; inte att morsan e med en till skolan och man vill dööööö för man e liten och osäker, utan verkligen gjort bort sig på vuxet sätt... Ni fattar.
Men minns när jag och ett par kompisar var på någon randomfest... hade dåligt med sprit så vi blev väl bjudna en del men tog även lite ur kylen. Så när vi ska gå vidare, så tänkte jag att jag bunkrade väl upp och tog med två bärs... blev såklart påkommen... skämdes ihjäl mig men sprang bara därifrån med polarna. inga där jag brydde mig om i alla fall.
Inb4: moraltjat om hur lågt det är att sno andras dricka. vafan, vad gör man inte för att få sig ett rus!
ktr reported btw
This post was edited by SpAz. on Nov 17 2009 08:33am