Quote (Ekaan @ 16 Nov 2009 16:49)
har testad det 1 gång, inget o va stolt över att man röker eller tar droger.. man borde skämmas afk nu
Ska du gå och skära dig för att du skäms?

btw din sig är för stor

*slå på fingrarna med linjalen*
This post was edited by SCXiao on Nov 16 2009 08:54am