d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Friday, Damn är Sjuk Saknar O Puffa.. > Puffpuff Giveeeeeeeeeeeee
Prev123419Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 16 2009 08:44am
Quote (b3nno @ Nov 16 2009 03:38pm)
De här lyssnar jag på när jag bluntin' as a muthafucka
http://www.youtube.com/watch?v=JADLZlYn9Hc


oh i lold hard
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2009 08:45am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 15:41)
BTW alla som säger tuffing o så.. finns inge TUFFT med o röka weed?

som ni vet är WEED nördarnas grejj också..^^ inte sätt Knocked out etc ;P
Nämen orka me er som leker oo gangsta oo tuffing.. gå o dö


Det är ju du som försöker verka tuff med din gangsterattityd. Bara pinsamt.
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Nov 16 2009 08:46am
Quote (Simun @ 16 Nov 2009 15:45)
Det är ju du som försöker verka tuff med din gangsterattityd. Bara pinsamt.


idd, bara för man röker weed behöver man bete sig som årets e-thug ;)

This post was edited by Brasken on Nov 16 2009 08:46am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 16 2009 08:47am
Quote (Simun @ 16 Nov 2009 15:45)
Det är ju du som försöker verka tuff med din gangsterattityd. Bara pinsamt.


Indeed.
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 16 2009 08:48am
Quote (Simun @ Nov 16 2009 02:45pm)
Det är ju du som försöker verka tuff med din gangsterattityd. Bara pinsamt.


öm.. Jag känner fett många som Röker på här.. denna topic är till dom ?
inte till er? vf bry er o posta? ojuste du vill ha +1 post.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 16 2009 08:49am
har testad det 1 gång, inget o va stolt över att man röker eller tar droger.. man borde skämmas afk nu
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 16 2009 08:51am
okidoki :>

ha en bra vecka
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 16 2009 08:54am
Quote (Ekaan @ 16 Nov 2009 16:49)
har testad det 1 gång, inget o va stolt över att man röker eller tar droger.. man borde skämmas afk nu


Ska du gå och skära dig för att du skäms? :(
btw din sig är för stor :angry: *slå på fingrarna med linjalen*

This post was edited by SCXiao on Nov 16 2009 08:54am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 16 2009 08:55am
Quote (SCXiao @ 16 Nov 2009 15:54)
Ska du gå och skära dig för att du skäms? :(
btw din sig är för stor tror jag *slå på fingrarna med linjalen*


jo vet ska fixa nån dag
Member
Posts: 8,520
Joined: Jun 27 2007
Gold: 0.00
Nov 16 2009 08:57am
Pinsamt..
Go Back To Svenska Topic List
Prev123419Next
Closed New Topic New Poll