☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Omg Plz Help > .
Prev
1
2
3
4
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2127
Replies: 77
Track Topic
wisted
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold
:
243.00
#11
Nov 5 2009 09:17am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:16pm)
nerd?:'d fick skäll av lärare för jag kasta flaskor i korridoren som inte hade någon kork XD
du blev ägd.
znk3d
Member
Posts: 25,848
Joined: Jun 10 2007
Gold
:
662.02
#12
Nov 5 2009 09:18am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:15pm)
nee;P
om det inte finns några skador att dokumentera kan det vell endå inte bli misshandel?
b3nno
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
102.18
Warn: 40%
#13
Nov 5 2009 09:20am
Quote (znk3d @ Nov 5 2009 03:18pm)
om det inte finns några skador att dokumentera kan det vell endå inte bli misshandel?
haha ^^
KoS-Scorpion
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#14
Nov 5 2009 09:20am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 16:10)
nu äre så att jag kommer bli anmäld för misshandel :S för jag knuffa en killen som stod och garva åt mig.... själv tänker jag: inte kan en knuff va misshandel ffs?:S (killen har inte alla hästar i stallet)
help me
P12 kan ju inte bli åtalad för nåt endå.......socialen kanske kopplas in
This post was edited by KoS-Scorpion on Nov 5 2009 09:20am
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#15
Nov 5 2009 09:21am
Quote (KoS-Scorpion @ Nov 5 2009 03:20pm)
P12 kan ju inte bli åtlad för nåt endå.......socialen kanske kopplas in
-.-
KoS-Scorpion
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#16
Nov 5 2009 09:21am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 16:21)
-.-
är du inte över 18 så lär inte mkt hända endå.
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#17
Nov 5 2009 09:22am
Quote (KoS-Scorpion @ Nov 5 2009 04:20pm)
P12 kan ju inte bli åtalad för nåt endå.......socialen kanske kopplas in
L
O
L
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#18
Nov 5 2009 09:22am
Quote (znk3d @ Nov 5 2009 03:18pm)
om det inte finns några skador att dokumentera kan det vell endå inte bli misshandel?
nae borde juh inte va så:P men han kan fan hela lagboken ..... så jag vettefan :S
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#19
Nov 5 2009 09:23am
Quote (KoS-Scorpion @ Nov 5 2009 03:21pm)
är du inte över 18 så lär inte mkt hända endå.
15 idiot fall du är 15 så händer det
b3nno
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
102.18
Warn: 40%
#20
Nov 5 2009 09:24am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:23pm)
15 idiot fall du är 15 så händer det
well, kmr ihåg när jag gick i 8an ,rånade skolans kiosk och vi skulle bli " anmälda" polisen kunde inte komma dom sket i de.t
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact