d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Omg Plz Help > .
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold: 243.00
Nov 5 2009 09:17am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:16pm)
nerd?:'d fick skäll av lärare för jag kasta flaskor i korridoren som inte hade någon kork XD


du blev ägd.
Member
Posts: 25,848
Joined: Jun 10 2007
Gold: 662.02
Nov 5 2009 09:18am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:15pm)
nee;P


om det inte finns några skador att dokumentera kan det vell endå inte bli misshandel?
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 5 2009 09:20am
Quote (znk3d @ Nov 5 2009 03:18pm)
om det inte finns några skador att dokumentera kan det vell endå inte bli misshandel?


haha ^^
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 5 2009 09:20am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 16:10)
nu äre så att jag kommer bli anmäld för misshandel :S för jag knuffa en killen som stod och garva åt mig.... själv tänker jag: inte kan en knuff va misshandel ffs?:S (killen har inte alla hästar i stallet)

help me


P12 kan ju inte bli åtalad för nåt endå.......socialen kanske kopplas in

This post was edited by KoS-Scorpion on Nov 5 2009 09:20am
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:21am
Quote (KoS-Scorpion @ Nov 5 2009 03:20pm)
P12 kan ju inte bli åtlad för nåt endå.......socialen kanske kopplas in


-.-
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 5 2009 09:21am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 16:21)
-.-


är du inte över 18 så lär inte mkt hända endå.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 5 2009 09:22am
Quote (KoS-Scorpion @ Nov 5 2009 04:20pm)
P12 kan ju inte bli åtalad för nåt endå.......socialen kanske kopplas in


L
O
L
:rofl:
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:22am
Quote (znk3d @ Nov 5 2009 03:18pm)
om det inte finns några skador att dokumentera kan det vell endå inte bli misshandel?


nae borde juh inte va så:P men han kan fan hela lagboken ..... så jag vettefan :S
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:23am
Quote (KoS-Scorpion @ Nov 5 2009 03:21pm)
är du inte över 18 så lär inte mkt hända endå.


15 idiot fall du är 15 så händer det
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 5 2009 09:24am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:23pm)
15 idiot fall du är 15 så händer det


well, kmr ihåg när jag gick i 8an ,rånade skolans kiosk och vi skulle bli " anmälda" polisen kunde inte komma dom sket i de.t
Go Back To Svenska Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll