oj! det här lär ju starta ett ramaskri i pk-media! man driver med en förståndshandikappad?! omg?! såklart det ska tyckas synd om då... Folk driver med sig själva hela tiden, folk med självdistans. Fast det förstås, en förståndshandikappad har ju inte vett nog att inneha självdistans, så dom får inte skoja om sig själva. Hypocrits!

e:
Quote (xpd-trader @ Fri, 16 Oct 2009, 17:46)
klart du känner igen brorsan
http://img259.imageshack.us/img259/4315/lolga8.gif
oh S-N-A-P
This post was edited by SpAz. on Oct 16 2009 09:47am