d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ica Praktikanten (heartless10) > Hahah
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 16 2009 08:12am
LOL'D irl.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 16 2009 08:13am
^^
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 16 2009 09:38am
håller emd ^^
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 16 2009 09:45am
oj! det här lär ju starta ett ramaskri i pk-media! man driver med en förståndshandikappad?! omg?! såklart det ska tyckas synd om då... Folk driver med sig själva hela tiden, folk med självdistans. Fast det förstås, en förståndshandikappad har ju inte vett nog att inneha självdistans, så dom får inte skoja om sig själva. Hypocrits!
:mad:

e:
Quote (xpd-trader @ Fri, 16 Oct 2009, 17:46)
klart du känner igen brorsan

http://img259.imageshack.us/img259/4315/lolga8.gif


oh S-N-A-P

This post was edited by SpAz. on Oct 16 2009 09:47am
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Oct 16 2009 09:46am
Quote (SCXiao @ Fri, 16 Oct 2009, 15:43)
omg känner igen honom :run:
e; btw äre där den nya reklamen alla tycker är så rolig?


klart du känner igen brorsan



Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Oct 16 2009 01:36pm
hahaha så jävla skön :D
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
Oct 16 2009 01:55pm
Quote (Ekaan @ Fri, 16 Oct 2009, 15:41)
http://www.youtube.com/watch?v=85i2--m3g9Q

xD


'lskar ica reklamerna dom 'nda som 'r v'rda att se en ica reklam i reklam pausen 'r guds s'tt att visa att han bryr sig :D
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Oct 16 2009 02:07pm
Quote (SpAz. @ Fri, 16 Oct 2009, 17:45)
oj! det här lär ju starta ett ramaskri i pk-media! man driver med en förståndshandikappad?! omg?! såklart det ska tyckas synd om då... Folk driver med sig själva hela tiden, folk med självdistans. Fast det förstås, en förståndshandikappad har ju inte vett nog att inneha självdistans, så dom får inte skoja om sig själva. Hypocrits!
:mad:

e:


oh S-N-A-P


Dem driver väl inte med snubben med Dauns Syndrom. Dem tittar lite konstigt på han bara, för att dem antagligen inte är vana med en praktikant som lider av Dauns Syndrom.
Banned
Posts: 11,578
Joined: Oct 25 2006
Gold: 493.10
Oct 17 2009 07:26am
HAHA, vilken rolig reklam :D
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 17 2009 07:31am
Quote (gosif @ Fri, 16 Oct 2009, 22:07)
Dem driver väl inte med snubben med Dauns Syndrom. Dem tittar lite konstigt på han bara, för att dem antagligen inte är vana med en praktikant som lider av Dauns Syndrom.


dauns syndrom^^^^? xD
anyways: fattar inte vad du försöker förmedla men :thumbsup: I agree t4t osv
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll