d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Zippzy Gör Det Igen > Xd
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Sep 15 2009 01:09pm
Quote (3D-Lindell @ Tue, Sep 15 2009, 09:06pm)
ingen skulle vilja ha sex med dig iaf

så, våldtäkt är väl ditt enda alternativ


Precis :)

Gtfo pls Slaskis
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 15 2009 01:17pm
Quote (DeadlylulZ @ Tue, 15 Sep 2009, 19:58)
Zippy är min 4 åring/p13 :D <3


märker det.. han är inte så specielt tänkt bar
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 15 2009 01:18pm
Quote (ZippYz @ Tue, 15 Sep 2009, 20:09)
Precis :)

Gtfo pls Slaskis


du ska fan ljug a om allting jag ej visat dig ngt kan ej göra de vill ej efter som min msn är hackad så var de inte jag gtfo ..
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Sep 15 2009 01:19pm
Quote (slashasen @ Tue, 15 Sep 2009, 21:18)
du ska fan ljug a  om allting  jag ej visat dig ngt kan ej göra de vill ej efter som min msn är hackad så var de inte jag  gtfo  ..


förstår INGENTING.....
Member
Posts: 16,834
Joined: May 13 2009
Gold: 0.30
Warn: 30%
Sep 15 2009 01:21pm
nvm.

:)

This post was edited by Miralda on Sep 15 2009 01:31pm
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 15 2009 01:27pm
Quote (Miralda @ Tue, 15 Sep 2009, 20:21)
http://i28.tinypic.com/168fx35.jpg


kenneth gör det igen du får 20 fg again :)


ååååååååååååå
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Sep 15 2009 01:44pm
Quote (slashasen @ Tue, Sep 15 2009, 09:17pm)
märker det.. han är inte så specielt tänkt bar


Nn you to hatea han! ^_^
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Sep 15 2009 01:48pm
Quote (slashasen @ Tue, 15 Sep 2009, 20:56)
nu gör han skit på msn igen  då säger jag han talar som en  4 åring.. då menar jag .. att han sitter kaxar på msn som vore ngt simun du kanske vill till lägga ?? något på den ... skriver dogde    såna saker.. bara för ej vill dullera mot en  p13 .. är man random för det eller..


GE MIG DITT FG FÖR HELVETE
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Sep 15 2009 01:53pm

Its The Slaskis!
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Sep 15 2009 01:54pm
Quote (ZippYz @ Tue, 15 Sep 2009, 21:53)
http://i28.tinypic.com/168fx35.jpg
Its The Slaskis!


snubbens ögon är åt olika håll :wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll