Quote (slashasen @ Tue, 15 Sep 2009, 20:56)
nu gör han skit på msn igen då säger jag han talar som en 4 åring.. då menar jag .. att han sitter kaxar på msn som vore ngt simun du kanske vill till lägga ?? något på den ... skriver dogde såna saker.. bara för ej vill dullera mot en p13 .. är man random för det eller..
GE MIG DITT FG FÖR HELVETE