Quote (Lunuz1 @ Mon, 7 Sep 2009, 19:36)
Fint att du lade upp tråden robin

Också tagit i tungan, tog i onsdags (2e sep) Och längtar som innåt helvete på att få byta till en kortare stav då min e på tok för lång! (Grattis till din!)
Tattuering funderar jag också på, men detta är något ja förmodligen kmr va lika försiktig med som piercingen, tog mig 6 månader att bestämma mig för tungan, så är ingen snabbtänkare även fast man är 16 och vill se lite småball ut (A)
Om de blir tattuering så ska jag placera den på Höger underarm, men vet inget "motiv" än

/ Linus
Edit; glömde tillägga att jag har hål i vänster öra (bråsket) också;)
Nemas problemas. Funderade på att göra tråden direkt efter jag piercade mig men är hemma i Sverige nu på semester så har varit lite busy med annat och sen skulle jag snacka lite med högre makter om approval för topicen

ok men det är bra att man tänker igenom innan man gör något förhastat som piercingar och tatueringar, speciellt tatueringar!
Visst piercingar är de ju alltid att ta ut och de läker, men de kan ändå gå illa om du kanske får infektioner och så. Därför är det ju bra du tog 6 månader på dig att fatta beslut

Funderar också på tatuering, har 3 olika motiv som jag funderar på

Quote (EmiJ @ Mon, 7 Sep 2009, 19:37)
En annan sak, tyckte ni det gjorde ont och pierca sig?
Bröstvårtan gjorde SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT
Tänkte göra båda 2 men smärtan sa nej

sjuka är att jag var nervös på vägen till piercingstudion. Men så fort jag gick in så släppte allting. Blev också grymt paff över hur snabbt och enkelt det gick att pierca tungan. Gjorde inte något ont heller och allting var över liksom på 2 minuter

:O