d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
Prev123425Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 26 2009 12:19pm
^^
Member
Posts: 20,799
Joined: Jul 17 2007
Gold: 6,256.01
Aug 26 2009 12:19pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 20:17)
för att?


du postar in swe-forum en trade topic
du få posta det bara i trade forum
report ska ser ut så här: posting in wrong forum ;)
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:19pm
Quote (pawa @ Wed, Aug 26 2009, 06:17pm)
o herregud, far åt helvete, att du kommer in här till sweforumet med denna jävla attityden och gör reklam för dina jävla pissitems... nej stick sånna som dig vill vi inte ha här!

over and out - pawa


jag inte behövt använda min attityd om han innan inte hade retat upp mig
Member
Posts: 3,363
Joined: Feb 25 2005
Gold: 777.37
Aug 26 2009 12:20pm
You sir blow.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 26 2009 12:20pm
Orka new fags som kommer hit o flamar swe sub's old fags... NN soz
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Aug 26 2009 12:21pm
Hm, how about 1-0 Ande-NewRand? ;D

i sådana fall får vi vänta på Alpha-Simon att logga in som kommentator ^^
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 26 2009 12:23pm
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 06:13pm)
Lär dig svenska så ska jag tänka på saken.


oooh!
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Aug 26 2009 12:24pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:16)
jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC

jävla snobb


Men konstigt, det kan bero på att jag är 100% islänning och inte svensk?
Varför lär du dig inte stava då? Är du typ 13 år eller nått?

<insert "insult" here>
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:25pm
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 06:24pm)
Men konstigt, det kan bero på att jag är 100% islänning och inte svensk?
Varför lär du dig inte stava då? Är du typ 13 år eller nått?

<insert "insult" here>


aha å vad ere med HANS jävla attityd då??? han började för fan
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 26 2009 12:26pm
^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev123425Next
Closed New Topic New Poll