Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:16)
jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC
jävla snobb
Men konstigt, det kan bero på att jag är 100% islänning och inte svensk?
Varför lär du dig inte stava då? Är du typ 13 år eller nått?
<insert "insult" here>