Grejjen är ju att det fungerar dock är det väldigt omständigt.. jag har börjat göra en liten "plan".. Det finns dock många fallgroppar, jag har än så länge bara kollat upp Unibet, Betsson och Comeon..
Först tänkte jag sätta in 1000 kr på Betsson, då blir det 2000 kr,
Sedan ska jag sätta in 1700 kr på Unibet, då blir det 2040 kr med bonusen.
Sedan kör jag på en match som har oddsen.. (minst 1,4 odds för unibet, minst 1,5 odds för betsson). Dvs jag lägger bet på samma match med kontona, tex tennis så att alla pengar kommer på ena kontot.. Bonusen måste omsättas minst 6 gånger innan man kan ta ut den..
Då kommer jag ha ca 3600 kr på något konto... (Unibet/betsson). Då borde jag egentligen spela mot ett annat 100% bonus/ 1000 kr sida.. för att sedan utnyttja Comeone där man kan sätta in 3000 och få det till 6000 kr... dock måste man omsätta 18 000 kr för att få ut pengarna. Men om jag skulle vinna pengarna till tex betsson/unibet där ifrån så skulle jag kunna ta ut pengarna...
Som ni märker fungerar detta, dock KAN spelbolagen frysa kontot om de misstänker vad man håller på med... samt kan det bli problem när man ska ta ut pengarna men då e det bara skicka in bild på körkortet lr vad de nu behöver..
Det som behövs är alltså startkapital på ca.. 15 000 kr och tungan rätt i mun

Edit: Anledningen att jag gjorde tråden var för att dela på arbetet/ få information från någon med erfarenhet..
This post was edited by bomben on Jul 9 2014 01:25am