Quote (eviilution @ 12 Feb 2014 08:41)
Det var väl tänkt att laga den och sedan åka några år för att sedan få tillbaka pengarna men vi får se nu då den var lite mer mos vad det landar på.
Får man någon till bra pris alt går upp lite i prisklass så går det att göra lite pengar men skulle nog vara bättre att köpa ifrån något eu land så man slipper tull/moms och "dyr" frakt för att gör bra pengar.
vi får se hur detta slutar chefen! Upptäckte dock att jag hade back kamera så jag är nöjd

taklucka är det också me det lisstänkte jag redan

Har hört av en bekant som importerar mycket att man kan ta saker via tyskland då man beställer ifrån usa. då slipper man tydligen en stor del av all moms & skatt.
Gött! alltid kul med extra extra hehe. Som bilen jag hämtade i tyskland sist, den hade massor av extra saker jag inte visste

den bromsar av sig själv när någon går ut, absolut värsta ljudsystemet, dieselvärmare, sätesvärmare (vilket är ovanligt)
E/ via tyskland äre ju bara en ursprungskoll på 700, reg besiktning på 1500 om man då har alla papper med sig. och en transportplåt (gul kostar drygt 500 och röd drygt 2000) eller balls och köra med en vanlig svensk
This post was edited by Chefen on Feb 12 2014 02:58am