http://forums.d2jsp.org/user.php?i=764443För det mesta en trevlig prick att ha att göra med - rätt rolig, verklighetsnära, men ibland är du ett riktigt rövhål

Nu i juletider ska man vara äckligt snäll mot varandra, men jag är ärlig istället.
Du förtjänar en god jul!
This post was edited by Fil on Nov 30 2012 05:12pm