d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 1 December > Intenso8
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 30 2012 05:04pm
1 December - Intenso8

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 30 2012 05:08pm
Grabben tror ju att han är norrlänning.

God jul!

This post was edited by snoramej on Nov 30 2012 05:10pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 30 2012 05:09pm
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=764443

För det mesta en trevlig prick att ha att göra med - rätt rolig, verklighetsnära, men ibland är du ett riktigt rövhål ;)

Nu i juletider ska man vara äckligt snäll mot varandra, men jag är ärlig istället.

Du förtjänar en god jul! :)

This post was edited by Fil on Nov 30 2012 05:12pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 30 2012 05:09pm
Skön lirare
Han får 200 fg
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 30 2012 05:10pm
Ingen speciell relation till, god jul iaf :santa:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 30 2012 05:17pm
Verkar rätt trevlig, inte pratat med direkt men vettiga posts här o där ser man ibland iallafall! God jul!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 30 2012 05:47pm
Riktig noob på reset, tvättar däck 24/7
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 30 2012 05:48pm
Quote (PlaaD @ 1 Dec 2012 00:47)
Riktig noob på reset, tvättar däck 24/7


tvätta däck = mecka, k?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 30 2012 06:12pm
Skön grabb, bra åsikter för det mesta.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 30 2012 06:14pm
skön snubbe som är allmänt skön, och då menar jag skön :ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll