d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Do You Even Lift Swesub?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 14 2012 03:18am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 14 2012 03:21am
Vadå do u even lift? :S
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 14 2012 03:36am
I do even spetch
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 14 2012 03:40am
zzz..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 14 2012 04:20am
Quote (Orvar @ Nov 14 2012 10:21am)
Vadå do u even lift? :S


Det där funkar bara när LB gör det :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 14 2012 04:23am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 14 2012 11:20am)
Det där funkar bara när LB gör det :D


aww :(
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 14 2012 06:29am
Quote (Orvar @ 14 Nov 2012 10:21)
Vadå do u even lift? :S


du u*
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 14 2012 06:31am
Quote (Marcusd0 @ Nov 14 2012 11:18am)
http://www.youtube.com/watch?v=3hlRnS6u8E8


HAHAH, vafan. Det är ju du Marcus som ringer :D
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 14 2012 06:39am
Quote (Spetch @ 14 Nov 2012 13:31)
HAHAH, vafan. Det är ju du Marcus som ringer :D


y men blev lite fail, ville bara testa redigera och lägga till text etc. :3
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 14 2012 06:49am
Quote (Marcusd0 @ Nov 14 2012 02:39pm)
y men blev lite fail, ville bara testa redigera och lägga till text etc. :3



Btw, du är inte #1 längre. ;)
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll