d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stockholmare
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 13 2012 04:23am
Iso tips på billig övernattning, biljardhall/bowlinghall med alkoholservering samt namn och adress till Svartins skivbutik :ph34r:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 04:27am
Finns ett nära mig men de finns inge tid förrän 2015 :/


e: St:eriksplan har billard hall alkohol vet jag ej om dom har då jag aldrig vart där.
Kista har o'leary's med bowling samt alkohol

This post was edited by Kerzhakov on Nov 13 2012 04:28am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 13 2012 04:36am
Quote (SCXiao @ 13 Nov 2012 11:23)
Iso tips på billig övernattning, biljardhall/bowlinghall med alkoholservering samt namn och adress till Svartins skivbutik :ph34r:


Bo bara hemma hos Oliwer.
PM'a svartin om biljard och spela mot han om FG, så får du adressen till butiken då med.
??????
Profit
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 13 2012 04:37am
Quote (PlaaD @ 13 Nov 2012 11:36)
Bo bara hemma hos Oliwer.
PM'a svartin om biljard och spela mot han om FG, så får du adressen till butiken då med.
??????
Profit


Jag vill inte spela mot honom för fg, särskilt inte då han är nykterist och de serverar alkohol där :unsure:


3 User(s) are reading this topic (1 Guests and 1 Anonymous): Svartermetalisk

:hello:

This post was edited by SCXiao on Nov 13 2012 04:38am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2012 04:38am
Jag brukar lira biljard på Södermalm nära skanstullsbron, justa bord och fräsch lokal. Inte så jättestort alkohol sortiment men om ni mest dricker öl borde ni klara er :P

Den på Fridhemsplan är jävligt mysig och har stronk bar men borden är under all kritik och det blir sjukt högljutt på helger.

Jag jobbar på Record Hunter St. Eriksgatan 70 :P

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 13 2012 04:56am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2012 11:38)
Jag brukar lira biljard på Södermalm nära skanstullsbron, justa bord och fräsch lokal. Inte så jättestort alkohol sortiment men om ni mest dricker öl borde ni klara er :P

Den på Fridhemsplan är jävligt mysig och har stronk bar men borden är under all kritik och det blir sjukt högljutt på helger.

Jag jobbar på Record Hunter St. Eriksgatan 70 :P


Södermalm låter som det vi är ute efter då, hade tänkt chilla första kvällen och kolla in stockholms nattliv andra :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2012 05:01am
Quote (SCXiao @ Nov 13 2012 11:37am)
Jag vill inte spela mot honom för fg, särskilt inte då han är nykterist och de serverar alkohol där :unsure:


detta är anledningen till att jag alltid vinner hahah
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 13 2012 05:05am
Quote (SCXiao @ 13 Nov 2012 11:37)
Jag vill inte spela mot honom för fg, särskilt inte då han är nykterist och de serverar alkohol där :unsure:


3 User(s) are reading this topic (1 Guests and 1 Anonymous): Svartermetalisk

:hello:


Wat, lira biljard och dricka öl så du blir full?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 13 2012 05:07am
Quote (Fil @ 13 Nov 2012 12:05)
Wat, lira biljard och dricka öl så du blir full?


Inte så full att man inte kan gå men helt klart full B) tanken var att vi skulle åka till köpenhamn och kröka en hel helg (dubbelt födelsedagsfirande) men det blev för dyrt så vi kör på en weekend i stockholm istället :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2012 05:37am
Jo juste: Om ni ska glida runt på Stockholmskrogar försök se till att ha hyfsad koll på vilka ställen som har öppet till tre och vart dom ligger.

Fram till ett kan man glida runt lite som man vill och hitta justa hak lite överallt men sen blir det svårare.

Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll