Quote (EuroPolita @ 6 Nov 2012 19:31)
Obama är en bluff, rena skådespeleri XD
http://www.youtube.com/watch?v=qJKsVA_Xygw&feature=fvwrel
Säger grabben med en bild på Che Guevara i sin avatar.
Var du än säger så förlorar du all din trovärdighet när du stöttar/visar uppskattning mot Che Guevara.