d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Bestämt Mig
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 5 2012 12:53pm
Jag röstar på... Lincoln?

Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Nov 6 2012 01:21am
dat spoiler
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 6 2012 10:40am
Quote (Tixon @ 6 Nov 2012 08:21)
dat spoiler


Spoiler?
Member
Posts: 13,750
Joined: Apr 27 2009
Gold: 921.00
Nov 6 2012 11:31am
Obama är en bluff, rena skådespeleri XD

http://www.youtube.com/watch?v=qJKsVA_Xygw&feature=fvwrel

This post was edited by EuroPolita on Nov 6 2012 11:32am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 6 2012 11:35am
Quote (EuroPolita @ 6 Nov 2012 19:31)
Obama är en bluff, rena skådespeleri XD

http://www.youtube.com/watch?v=qJKsVA_Xygw&feature=fvwrel


Säger grabben med en bild på Che Guevara i sin avatar.

Var du än säger så förlorar du all din trovärdighet när du stöttar/visar uppskattning mot Che Guevara.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Nov 6 2012 11:41am
Quote (EuroPolita @ Nov 6 2012 06:31pm)
Obama är en bluff, rena skådespeleri XD

http://www.youtube.com/watch?v=qJKsVA_Xygw&feature=fvwrel


Member Of KKND Since 2011

KKND © 2003-2012 | By Zeb
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 6 2012 11:46am


:ph34r:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 6 2012 11:47am
Quote (Deadlyy @ 6 Nov 2012 18:41)
Member Of KKND Since 2011

KKND © 2003-2012 | By Zeb


lol x)
Member
Posts: 13,750
Joined: Apr 27 2009
Gold: 921.00
Nov 6 2012 11:59am
XD ny fans :P
Quote (snoramej @ Nov 6 2012 06:35pm)
Säger grabben med en bild på Che Guevara i sin avatar.

Var du än säger så förlorar du all din trovärdighet när du stöttar/visar uppskattning mot Che Guevara.


Du har nog ingen koll / ideologi vad han slogs för, men antar du e är en "USA älskare"? XD
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 6 2012 12:02pm
Quote (EuroPolita @ 6 Nov 2012 18:59)
XD ny fans :P

Du har nog ingen koll / ideologi vad han slogs för, men antar du e är en "USA älskare"? XD


Han var en terrorist. Nothing more nothing less.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll