d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grafikkort För 1k
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 4 2012 07:06am
Behöver ett nytt grafikkort nu för att det gamla dog, kör med ganska gamla saker i datorn annars. 3gb låg klockad ram, e6850 och ett gammalt moderkort. Hade ett radeon 4670 innan och det dög ju. 600w psu.
Runt 1k är jag beredd att lägga. Spelar ändå bara dota2 så behöver inget mer.

Mer än 1gb har jag förstått att jag inte behöver.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 4 2012 07:12am
Jo, jag kommer köpa från dustin via företage
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 4 2012 07:20am
Quote (Jewhannes @ 4 Nov 2012 15:12)
Jo, jag kommer köpa från dustin via företage


http://www.dustin.se/product/5010622010/sapphire-radeon-hd7770-oc-1gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/#intcmp=searchProvider_dacsa
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 4 2012 08:17am
Oc = fabriköverklockad rite?
Funderar på 7770 dock så gillar jag digital vibrance så mycket
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 4 2012 08:19am
Oc = fabriköverklockad rite?
Funderar på 7770 dock så gillar jag digital vibrance så mycket

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 4 2012 08:27am
Quote (Jewhannes @ Nov 4 2012 04:19pm)
Oc = fabriköverklockad rite?
Funderar på 7770 dock så gillar jag digital vibrance så mycket


Det kommer bara dö igen och du får låg prio :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 4 2012 08:29am
Quote (Jewhannes @ 4 Nov 2012 16:17)
Oc = fabriköverklockad rite?
Funderar på 7770 dock så gillar jag digital vibrance så mycket


Ja, fabriksöverklockat.

Mitt är det (6850) och det klarar alla spel galant, 820mhz core clock, 1050 memory clock.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Nov 4 2012 08:30am
Quote (snoramej @ Nov 4 2012 02:29pm)
Ja, fabriksöverklockat.

Mitt är det (6850) och det klarar alla spel galant, 820mhz core clock, 1050 memory clock.


Klarar inte ALLA spel galant det där kortet heller!
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll