d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Lite Hjälp Och Plocka Ihop En Burk > Igen...
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 14 2012 10:30am
nu ska ja slita ut tummen, eller rättare sagt hela jävla armen ur arslet och köpa mig en stationär burk :)

om du någon snäll själ vill hjälpa mig med detta.

behöver absolut inget ''värsting'' dator.en bra dator är ingen bra penisförlängare :/
har ingen exakt budget men nått kring 4-5 tusen (vill inte vara dum snål)
spelar lol och.. liknande

samt om nån kan rekommendera nått schysst headset också! hellre bra tryck i lurarna än klassiska tomma cs ljudet
samt en mus! har en deathadder nu så nån i samma storlek, har stora händer så får kramp i fingrarna av dom klassiska mini musarna

tack på förhand B)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 14 2012 10:34am
räknade inte in mys & headset i den där budgeten , enbart burken
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 14 2012 10:38am
forever alone.jgp :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 14 2012 10:41am
Quote (Chefen @ 14 Oct 2012 18:38)
forever alone.jgp :(


8 minuter och du förväntar dig ett svar?

Skärp dig för helvete, tänkte hjälpa men nu tänker jag inte göra någonting.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 14 2012 10:43am
Quote (snoramej @ 14 Oct 2012 16:41)
8 minuter och du förväntar dig ett svar?

Skärp dig för helvete, tänkte hjälpa men nu tänker jag inte göra någonting.


klassisk kommentar för att verka "snäll" när en person gjort något "dumt"
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Oct 14 2012 10:43am
Det är så tråkigt att plocka ihop budgetsystem :( man vill liksom vräka på lite :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 14 2012 10:48am
Quote (eviilution @ 14 Oct 2012 18:43)
klassisk kommentar för att verka "snäll" när en person gjort något "dumt"


Jag är inte snäll.

Däremot, om någon är så otålig så tänker jag inte hjälpa till, så är det

Jag har gett massvis med tips och byggt ihop mängder med datorer åt folk men inte om de inte förtjänar hjälp.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 14 2012 10:55am
Quote (snoramej @ 14 Oct 2012 16:41)
8 minuter och du förväntar dig ett svar?

Skärp dig för helvete, tänkte hjälpa men nu tänker jag inte göra någonting.



men valp jävel.. ironi? kom igen? om 2 år är din hjärna också färdigutvecklad...
Quote (sturm @ 14 Oct 2012 16:43)
Det är så tråkigt att plocka ihop budgetsystem :( man vill liksom vräka på lite :P



mjoo som med allt annat! haha
Quote (snoramej @ 14 Oct 2012 16:48)
Jag är inte snäll.

Däremot, om någon är så otålig så tänker jag inte hjälpa till, så är det

Jag har gett massvis med tips och byggt ihop mängder med datorer åt folk men inte om de inte förtjänar hjälp.



har med tonårshormonerna att göra... du tror inte jag har råd att anlita ett företag och köpa en dator? till skillnad mot dig har jag hus + en bostadsrätt + en fast inkomst, nått mer du vill påpeka att jag går miste om?

men kan man få lite gratis råd & tips är det great...


E/ för trött att dra igång e-dama, tyväär.

This post was edited by Chefen on Oct 14 2012 10:58am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 14 2012 11:10am
Quote (Chefen @ 14 Oct 2012 18:55)
men kan man få lite gratis råd & tips är det great...


E/  för trött att dra igång e-dama, tyväär.


Herregud, att kalla mig ett litet barn är såååååå 2009
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 14 2012 11:11am
Quote (snoramej @ 14 Oct 2012 17:10)
Herregud, att kalla mig ett litet barn är såååååå 2009



vad är du då? :huh:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll