d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Hatar 80talist Föräldrar ~27+
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 5 2012 01:40am
Fyfan alltså!!! Dom och deras jävla ungar kan dra åt helvete!

Orkar fan inte ge något exempel för alla bör veta hur dessa jävlar är. Det behöver inte ens handla om deras jävla ungar utan fyfan vad dom beter sig .....

This post was edited by eviilution on Oct 5 2012 01:41am
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 5 2012 02:29am
va?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 5 2012 02:43am
..?

Dagis 24/7 ^_^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 5 2012 02:44am
rasist
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 5 2012 03:33am
Summa

Dom kan dra åt helvete! FAN!
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 5 2012 03:40am
Quote (eviilution @ Oct 5 2012 10:33am)
Summa

Dom kan dra åt helvete! FAN!


Du knuffa ett barn, fick stryk and now u mad son.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 5 2012 03:55am
hmm okey..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 5 2012 03:59am
Quote (Kerzhakov @ 5 Oct 2012 10:40)
Du knuffa ett barn, fick stryk and now u mad son.


Nej nej nej.. Han är obv 90talist och hittar ingen egen fruga :angry:
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 5 2012 06:49am
:mellow:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 5 2012 09:03am
Quote (Makta @ 5 Oct 2012 09:59)
Nej nej nej.. Han är obv 90talist och hittar ingen egen fruga :angry:


jag är 80talist också men en sen sådan. Småflickor finns det gott om.

Hur måpnga här inne tycker familjeliv verkar vara en ganska bra sida och är medlemmar där?
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll