Quote (Makta @ 5 Oct 2012 09:59)
Nej nej nej.. Han är obv 90talist och hittar ingen egen fruga

jag är 80talist också men en sen sådan. Småflickor finns det gott om.
Hur måpnga här inne tycker familjeliv verkar vara en ganska bra sida och är medlemmar där?