Quote (PlaaD @ 1 Oct 2012 10:30)
Spelat lite grand för några veckor sedan.
Tycker det är sådär.
Quote (Nickeee @ 1 Oct 2012 12:53)
provade betan/när det kom ut, var ett tag sen nu.
tyckte inte de var så himla bra.
Det är ett medelmåttigt spel men man får vad man betalar för! Dock så verkar det mycket roligare om man kör i en grupp.