d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Apb Reloaded. Gta'ish Mmo > Free To Play
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 1 2012 03:24am
Kollade igenom steam efter ett nytt spel och snubblade in på detta. Spelet känns typ som gta i mmo form och man kan antigen välja väktar/polis eller inva.. den kriminella. Snurrade runt i 1 timme och spelet känns ok men dock är det premium skit involverat för att som alltid få bättre grejer. Kör såklart utan detta!




Om intresset finns tänkte jag få med mig en swesubare eller 2.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 1 2012 03:30am
Spelat lite grand för några veckor sedan.
Tycker det är sådär.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 1 2012 05:46am
Ser fan roligt ut
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 1 2012 05:53am
provade betan/när det kom ut, var ett tag sen nu.
tyckte inte de var så himla bra.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 1 2012 06:04am
helt ok spel, har inte hunnit testa det med nya datorn än, på förra körde jag på low graphics, nu ska jag ju klara högsta iaf :D

När jag precis började spelet så var det 2 grabbar i varsin cementblandare som ba öste runt i staden och körde på alla :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 1 2012 06:04am
Quote (PlaaD @ 1 Oct 2012 10:30)
Spelat lite grand för några veckor sedan.
Tycker det är sådär.


Quote (Nickeee @ 1 Oct 2012 12:53)
provade betan/när det kom ut, var ett tag sen nu.
tyckte inte de var så himla bra.


Det är ett medelmåttigt spel men man får vad man betalar för! Dock så verkar det mycket roligare om man kör i en grupp.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 1 2012 06:11am
Quote (Makta @ 1 Oct 2012 14:04)
Det är ett medelmåttigt spel men man får vad man betalar för! Dock så verkar det mycket roligare om man kör i en grupp.


det är brutalt mycket roligare i grupp ;)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 1 2012 08:20am
Quote (ChingeR @ 1 Oct 2012 13:11)
det är brutalt mycket roligare i grupp ;)


Körde typ 25 uppdrag idag. 20 av dom var jag med randoms som typ gick och dog. Medans man själv mötte guilds/grupper. Blev lite sne då man mötte en grupp vars individer var 1. En helt röd jävel med horn.. Knall röd :Lol: 2. En tjock helsvart kille i kalsonger och hagelgevär. Tror också han hade horn eller nått liknande. 3. En kille i bar överkropp och gayfrisy. Kände mig trollad då dom vann alla uppdrag jag mötte dom i :angry:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 2 2012 01:49am
Har blivit pro b)... Tror dock jag är för snål då jag bara har köpt en AK + ammo sen jag började :lol: Har xxxxx liggandes nu :ph34r:
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 2 2012 11:26am
Installerar, ska testa idag B)
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll