d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gjorde Ett Poem
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 28 2012 09:23am
Finska: Heinäsaari, heinäsaari - heinäsaaren morsian
Svenska: Hö ö, hö ö - hö ö's mö

Rate please. Swedish is a beautiful language when compared to Finnish, don't you agree ^_^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 28 2012 09:35am
Quote (CeePee @ 28 Sep 2012 17:23)
Finska: Heinäsaari, heinäsaari - heinäsaaren morsian
Svenska: Hö ö, hö ö - hö ö's mö

Rate please. Swedish is a beautiful language when compared to Finnish, don't you agree  ^_^


jeejeejee.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 28 2012 09:43am
Garvade läppen av mig
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 28 2012 09:47am
Quote (Teposen @ 28 Sep 2012 17:43)
Garvade läppen av mig


tappade håkan
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 28 2012 01:11pm
wat
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 28 2012 01:14pm
Quote (Litttle_Brother @ 28 Sep 2012 21:11)
wat


I'm equally stupid to L_S in this case.

wat

This post was edited by snoramej on Sep 28 2012 01:14pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 28 2012 01:36pm
Quote (snoramej @ 28 Sep 2012 21:14)
I'm equally stupid to L_S in this case.

wat


Det som stod på finska var samma mening som på svenska i princip, han ville väl visa hur annorlunda det ser ut.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 28 2012 01:43pm
Quote (berhemuli @ 28 Sep 2012 21:36)
Det som stod på finska var samma mening som på svenska i princip, han ville väl visa hur annorlunda det ser ut.


Aha.

Jag tror att han ville visa att svenska är fulare än finska.

Also, "ö's" is not a correct sentence, we don't use apostrophes.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 28 2012 02:54pm
Quote (snoramej @ Sep 28 2012 08:43pm)
Aha.

Jag tror att han ville visa att svenska är fulare än finska.

Also, "ö's" is not a correct sentence, we don't use apostrophes.


wat

ö's är en mening?xD
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 28 2012 03:01pm
Quote (dej @ 28 Sep 2012 22:54)
wat

ö's är en mening?xD


word/ :(
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll