d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 27 September > Suck . . .
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,846.77
Trader: Trusted
Sep 27 2012 09:00am
Bara slita fram vinterkläderna! Skoj att man skall springa nattorientering ikväll också i detta väder, perfekt tajmat!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 27 2012 09:00am
Quote (n1ghtm4r3 @ 27 Sep 2012 17:00)
Bara slita fram vinterkläderna! Skoj att man skall springa nattorientering ikväll också i detta väder, perfekt tajmat!
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/244304_4333085839103_2034063183_o.jpg


:mellow:

Vart är detta?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 27 2012 09:22am
Rätt schyst bildkvalle ändå, må jag säga!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 27 2012 09:27am
nu var det ganska jävla tidigt va? =P
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Sep 27 2012 09:28am
Quote (Fil @ Sep 27 2012 03:22pm)
Rätt schyst bildkvalle ändå, må jag säga!


moddad 5110.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 27 2012 09:51am
Samtidigt i Skåne 15grader
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 27 2012 09:56am
Quote (c00kie_m0nster @ 27 Sep 2012 16:51)
Samtidigt i Skåne 15grader


11.9 här i Dalsland :ph34r:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 27 2012 09:59am
35+ i Las Vegas. Åker om en månad ;)
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 27 2012 10:00am
Man får ångest...
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 27 2012 10:05am
snöar i jokkmokk också :PPPpPp, dröjer inte länge innan man måste börja skotta igen..
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll