d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 2 Softcore Nonladde/ladder > Clan
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 01:27am
nån som har lust att joina? ;O LLTF [Long Live The Fighters]
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 22 2012 01:56am
men...
make love not war?
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 02:02am
orkar inte :P
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Sep 22 2012 02:03am
finns det några krav på att jojna??
typ behöver man kunna pvpa eller nåt eller måste man ha typ enigma eller så för det har jag jag lovar! vill jättejärna gå med ok
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 02:05am
inga jätte stora krav helst ska man i alla fall klara sig i pvm och i pvp ^^ pm vad du har osv bryr oss itneså mycke om Gozu chars men vill helst inte ha t ex en lvl 90 hammerdin med coh och springer runt som om det vore OS xD
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 22 2012 02:44am
lol
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Sep 22 2012 04:35am
Quote (Coldswede @ 22 Sep 2012 10:05)
inga jätte stora krav helst ska man i alla fall klara sig i pvm och i pvp ^^  pm vad du har osv bryr oss itneså mycke om Gozu chars  men vill helst inte ha t ex en lvl 90 hammerdin med coh och springer runt som om det vore OS xD


men vadå coh är en vell en fett bra armor?? använder den ofta! ska jag pma dig ingame så kan vi prata mycket mer där för jag vill jättejärna gå med.
en hammarpalla har jag, med en enigma ! ! ! tog mig typ 2 år att få en men sen smäller det
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Sep 22 2012 04:41am
jag har en hammarepally som jag är jätteduktig med, har säkert spelat den i 2 veckor och jag är jättehög level typ runt 75 eller så jätte jobbigt att levvla men man kan inte spela hela tiden då mamma ibland blir arg hahahaha ha
jag har också en nekkro med massa skelettt, massa gubbar!!!!
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 05:23am
nja skiter i de 0_0
Member
Posts: 1,010
Joined: Apr 17 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 22 2012 05:26am
Quote (Alphabetz @ Sep 22 2012 12:41pm)
jag har en hammarepally som jag är jätteduktig med, har säkert spelat den i 2 veckor och jag är jättehög level typ runt 75 eller så jätte jobbigt att levvla men man kan inte spela hela tiden då mamma ibland blir arg hahahaha ha
jag har också en nekkro med massa skelettt, massa gubbar!!!!


Sluta trolla
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll