d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Har Du Pangat ?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 20 2012 06:33am
Med tanke på barnen i Afrika och att denna grabb heter prostituerad, gatflicka, nattfjäril, sköka, slinka, slampa, fnask, luder, gnoa i efternamn.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151257523547214&set=a.90209887213.110054.35960332213&type=1&theater

This post was edited by eviilution on Sep 20 2012 06:33am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 20 2012 07:22am
wat
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 20 2012 08:52am
wat
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 20 2012 08:55am
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Sep 20 2012 09:17am
Flummiga jävel
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 20 2012 09:36am
Wow, får mig att tänka på gymmet nyss. En helt ok brud, skulle tippa på mellan 25-30, står och hoppar hopprep med sport-bh.... Gosse va trevligt det var.

Hon var verkligen en sån där "keeper". Att hon dessutom håller sig i trim är ju bara guld, skulle vilja ha en brud att löpa med.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Sep 20 2012 11:29am
Quote (eviilution @ Sep 20 2012 05:36pm)
Wow, får mig att tänka på gymmet nyss. En helt ok brud, skulle tippa på mellan 25-30, står och hoppar hopprep med sport-bh.... Gosse va trevligt det var.

Hon var verkligen en sån där "keeper". Att hon dessutom håller sig i trim är ju bara guld, skulle vilja ha en brud att löpa med.


haha
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 20 2012 11:55am
Quote (eviilution @ Sep 20 2012 04:36pm)
Wow, får mig att tänka på gymmet nyss. En helt ok brud, skulle tippa på mellan 25-30, står och hoppar hopprep med sport-bh.... Gosse va trevligt det var.

Hon var verkligen en sån där "keeper". Att hon dessutom håller sig i trim är ju bara guld, skulle vilja ha en brud att löpa med.


du, det är tjejerna som löper...
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 20 2012 11:58am
Quote (dej @ 20 Sep 2012 17:55)
du, det är tjejerna som löper...


Jag tänker mig mer......

är ute i spåret med en brud som är tajt, vi joggar lite lätt säg 2km. Jag säger då till henne; Lust att suga kuk? Hon: Ja föfan! Så gör hon det, Perfekt !
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 20 2012 12:45pm
Quote (eviilution @ 20 Sep 2012 19:58)
Jag tänker mig mer......

är ute i spåret med en brud som är tajt, vi joggar lite lätt säg 2km. Jag säger då till henne; Lust att suga kuk? Hon: Ja föfan! Så gör hon det, Perfekt !


xDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Du borde bli sex-couch ;PpPpP
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll