Quote (bomben @ 16 Sep 2012 21:33)
y lite tråkigt med ZvZ final dock Stephano måste man ju kolla på :), vore bättre om Lucifron vann så zvt ._.
Edit; samt tråkigt med bo3 final '-'
mja det är inte bo3, om vortix vinner nu 2st så blir det en bo3 till, för stephano kommer med fördel från winnerbracket.