d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
12312Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 13 2012 11:24am
Soon to be SM guld för HV71 b) Någon mer som sitter klistrad vid tv/radio/webben? Inväntar det första målet för HV71 just nu.
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Sep 13 2012 11:27am
Quote (Makta @ Sep 13 2012 05:24pm)
Soon to be SM guld för HV71 b) Någon mer som sitter klistrad vid tv/radio/webben? Inväntar det första målet för HV71 just nu.


Brynäs :baby:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 13 2012 11:28am
Quote (MartinS @ 13 Sep 2012 18:27)
Brynäs  :baby:


Ew... :(
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Sep 13 2012 11:30am
Värdelöst att kolla på en sport med sån här bedömning.
Nej ska jag se en amerikansk jipposport kan jag lika gärna se Amerikansk fotboll.
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 13 2012 11:31am
Luuuuleeeeeååååå
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 13 2012 11:36am
FBK? Hallå?
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Sep 13 2012 11:38am
Heja Växjö Lakers! :banana:






Är dom med och spelar i den här serien? :unsure:
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 13 2012 11:41am
Quote (SCXiao @ 13 Sep 2012 18:38)
Heja Växjö Lakers! :banana:






Är dom med och spelar i den här serien? :unsure:


svar ja
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 13 2012 11:51am
Färjestad vinner. Guldet ska tillbaka till Karlstad, där det hör hemma.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Sep 13 2012 11:51am
Quote (MyRus @ 13 Sep 2012 19:41)
svar ja


Sedär vad jag kan!! B)


Fast hockey är rätt tråkigt, kollar hellre på riktig sport som WWE
Go Back To Svenska Topic List
12312Next
Add Reply New Topic New Poll