d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Börjar Ni Gamlingar Bli Tunnhåriga?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 11 2012 01:18pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 11 2012 01:36pm
Ja, riktigt tunnhårig :(
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 11 2012 01:46pm
Mnjae vikar har man väll en aning från när man var 5 år yngre än nu, annars inget.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 11 2012 01:46pm
Nope :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 11 2012 01:48pm
Quote (Yllegarnet @ Sep 11 2012 09:46pm)
Nope :)


Du är inte gammal, Erik! :angry:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 11 2012 02:25pm
haft enstaka gråa hår sen jag va 18 typ, vilket är nu 5 år. men har konstaterad att det är min hjärna som suger upp all näring så blir inte mycket kvar till resterande delarna av huvet :rolleyes:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 11 2012 02:36pm
Makta har lite ont om hår tror jag?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 11 2012 04:53pm
jag är big
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 11 2012 05:19pm
Quote (PlaaD @ 11 Sep 2012 21:36)
Makta har lite ont om hår tror jag?


Tänkte precis säga detta.. Har väll inte haft mycket hår på huvudet sedan jag var 15? b)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 11 2012 05:25pm
Quote (Makta @ 12 Sep 2012 01:19)
Tänkte precis säga detta.. Har väll inte haft mycket hår på huvudet sedan jag var 15? b)


Du kan skaffa ett fint negerafro med den där kanske? :rolleyes:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll