Quote (Giraff @ 6 Sep 2012 21:26)
Testade det lite (Något liknande hur mycket du spelat) men blev redigt less.
Allting är ju automatiserat för böfvelen. Hämta quest -> spring där grejerna spawnar -> slå igång autocombat -> käka en pizza -> lämna in quest -> hämta ny -> spring till nya mobs -> autocombat -> käka en pizza -> osv osv.
Fett chill, hoppas att PvP/hög lvl instancer är roligt (om jag orkar lvla)